دیدار هادی رضایی با رئیس هیئت مدیره کمیته پارالمپیک ژاپن و بازدید از دهکده بازی های 2020 توکیو

به گزارش نقد و بررسی سینما، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در نشست سرپرستان بازی های پارالمپیک توکیو 2020 حضور یافته است و تا روز شنبه در برنامه های گوناگونی که در حاشیه این نشست پیش بینی شده، شرکت خواهد نمود.

دیدار هادی رضایی با رئیس هیئت مدیره کمیته پارالمپیک ژاپن و بازدید از دهکده بازی های 2020 توکیو

به گزارش نقد و بررسی سینما و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، روز نخست این نشست شرکت در جلسه سرپرستان کشورهای شرکت نماینده در بازی های پارالمپیک توکیو 2020 بود که با حضور نمایندگان 165 کشور برگزار و در مورد مسائل مختلف بحث و گفتگو شد.

در روز دوم سرپرستان کشورهای شرکت نماینده در بازی های پارالمپیک توکیو 2020 از محل دهکده بازی ها بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند آماده سازی دهکده قرار گرفتند. دو واحد از آپارتمان های دهکده به عنوان نمونه تجهیز شده بودند تا سرپرستان از آنها بازدید نمایند.

طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، تا ماه آینده پروژه دهکده بازی ها به انتها خواهد رسید. پس از بازدید از دهکده، مدال های بازی های پارالمپیک برای سرپرستان به نمایش گذاشته شد.

ملاقات با میتسونوری توری هارا، رئیس هیئت مدیره کمیته ملی پارالمپیک ژاپن از دیگر برنامه های روز دوم بود. در این ملاقات هادی رضایی از پارالمپیک ژاپن به سبب میزبانی بازی های پارالمپیک توکیو 2020 قدردانی و یادبودی به وی اهدا کرد.

توری هارا نیز از ایران به عنوان یکی از بهترین کشورها که با دقت و سرعت اقدامات مربوط به بازی های پارالمپیک توکیو را پیگیری و اجرا می نماید، یاد کرد و در این خصوص از کمیته ملی پارالمپیک کشورمان قدردانی کرد.

در سومین روز از حضور سرپرستان کشورهای شرکت نماینده در بازی های پارالمپیک جلسات عمومی در مورد دوپینگ، پزشکی و داروها برگزار و ترمینال های فرودگاهی نیز معرفی گردید.

همچنین بازدیدی از سالن ها و زمین های بازی در رشته های مختلف انجام و گزارشی از روند ساخت و پیشرفت آنها ارائه شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دیدار هادی رضایی با رئیس هیئت مدیره کمیته پارالمپیک ژاپن و بازدید از دهکده بازی های 2020 توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار هادی رضایی با رئیس هیئت مدیره کمیته پارالمپیک ژاپن و بازدید از دهکده بازی های 2020 توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید