توکلی: برخی با رابطه، جایزه بردند، انگار در تیم ملی نیستیم

به گزارش نقد و بررسی سینما، ملی پوش فوتسال نسبت به بی توجهی های فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و گفت: ای کاش اصلا در مراسم بدرقه پاوربانک هدیه نمی دادند.

توکلی: برخی با رابطه، جایزه بردند، انگار در تیم ملی نیستیم

فرهاد توکلی در گفت وگو با نقد و بررسی سینما، ابتدا درباره معرفی برترین های لیگ برتر فوتسال در سال 95 و اعتراض هایی که به نحوه انتخاب ها می شود، اظهار کرد: فکرمی کنم تیم هایی که بیشتر هزینه می کنند و سر و صدای بیشتری دارند، جایزه بیشتری هم بردند. در این سال ها آنقدر به من کم لطفی شده که دیگر هیچ توقعی از مسئولان ندارم. نهادها و آدم های مختلف نسبت به ما ظلم کرده اند و آخرین موردش را هم در مراسم برترین ها شاهد بودیم. البته مراسم خوبی بود اما مشخص نشد برترین ها از طریق رای گیری انتخاب شده اند یا نه.

ملی پوش تیم فوتسال حفاری اهواز اضافه کرد: آقایان می گویند از باشگاه ها نظرسنجی کرده اند اما من با مدیرعامل، سرپرست و سرمربی باشگاه حفاری صحبت کردم و آن ها هرگونه نظرخواهی را تکذیب کردند. در لیگ آقایان انگار تیم حفاری اصلا وجود خارجی نداشت. ما به اندازه یک سوم تیم های بزرگ هزینه کردیم اما نتیجه بسیار خوبی گرفتیم. با این حال ما را در برترین ها نادیده دریافتد. در بخش بانوان هم تیم فوتسال حفاری اهواز قهرمان لیگ برتر شد اما در بین نامزدهای تیم برتر وجود نداشت. حال می گوییم تیم برتر با رابطه انتخاب شده و به کنار اما چرا تیم حفاری نباید در بین نامزدها باشد؟ مسئولان گفتند چون سرمربی تیم حفاری جوان بود، کاندیدای بهترین مربی نشد. در حالی که وقتی تیمی با مربی جوان قهرمان می شود، شاهکار کرده است.

او تاکید کرد: اصلا انگار ما در تیم ملی فوتسال نبودیم. هیچ اسمی از حسین طیبی، علیرضا صمیمی و من در بین برترین های تیم ملی نبود. نمی دانم شاید تیم ملی با بازیکنان دیگری سوم جهان شد. خودم به لحاظ عملکردی جزو بازیکنان تاپ فصل پیش بودم اما با نادیده دریافت زحمات ما، باعث دلخوری می شوند. البته این چیزها مهم نیست و فراموش می شود. خدا را شکر بازیکنان تیم ملی همه با هم رفیق هستند و چنین موضوعاتی در دوستی ما خلل وارد نمی کند. همه ملی پوشان یک دل شده ایم تا بهترین نتایج را در مسابقات آینده کسب کنیم.

توکلی همچنین درباره عدم پرداخت پاداش مقام سومی جام جهانی در مراسم برترین ها و بدرقه تیم ملی اعلام کرد: قرار بود در مراسم های قبلی این کار انجام شود اما کادرفنی گفت که نگران نباشید چون قول داده اند به زودی این کار انجام شود. البته در مراسم بدرقه لطف کردند و یک عدد پاوربانک به ملی پوشان هدیه دادند که فکر می کنم اگر نمی دادند بسیار بهتر بود. درست مثل یک سکه ای که به برترین ها دادند، این هم بسیار ناچیز بود و ای کاش اصلا نمی دادند.

ملی پوش فوتسال درباره شرایط تیم ملی در آستانه شروع مسابقات داخل سالن آسیایی ترکمنستان نیز گفت: ما با بازیکنان باتجربه به این مسابقات می رویم و چند بازیکن جوان مثل رفیعی، عروجی، اولادقباد و عباسی هم در کنار ما هستند. ضمن این که در دوره قبلی هم خسوس کاندلاس از بازیکنان اصلی در این مسابقات استفاده کرده بود. به هر حال کمیته ملی المپیک هم به دنبال طلای این مسابقات در بخش آقایان و بانوان است تا مدال های ایران در مجموع رشته های کاروان افزایش یابد. تیم تایلند هم با نفرات اصلی به ترکمنستان می آید اما درباره ژاپن اطلاع نداریم. آن ها در جام جهانی تیم پیری داشتند و احتمالا با ترکیب جوانی در مسابقات شرکت خواهند کرد. با این حال برای ما فرقی نمی کند و فقط برای قهرمانی به میدان می رویم.

توکلی در انتها درباره جریمه 5000 دلاری او از سوی AFC به دلیل مصاحبه علیه داور در جام باشگاه های آسیا، توضیح داد: به رای کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کرده ام و از طریق آقای تارقلی زاده و کفاشیان پیگیر موضوع هستم. اگر جریمه را کم نکنند، مجبورم 20 میلیون تومان پرداخت کنم چون مصاحبه را خودم انجام داده ام و به باشگاه مربوط نمی شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توکلی: برخی با رابطه، جایزه بردند، انگار در تیم ملی نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توکلی: برخی با رابطه، جایزه بردند، انگار در تیم ملی نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید