دین محمدی: از اینکه بازیکنان استقلال فکر کردند بازی تمام شده تعجب کردم، تیم بزرگ، بازیکن بزرگ می خواهد

به گزارش نقد و بررسی سینما، مربی پیشین استقلال گفت: شک نکنید نبود بازیکن بزرگ در تیم برای استقلال گران تمام خواهد شد.

دین محمدی: از اینکه بازیکنان استقلال فکر کردند بازی تمام شده تعجب کردم، تیم بزرگ، بازیکن بزرگ می خواهد

سیروس دین محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی نقد و بررسی سینما, درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر گفت: استقلال در نیمه اول که عملکرد خیلی خوبی نداشت اما این تیم در نیمه دوم یک مقدار بهتر بازی کرد ولی یک گل برای استقلال کم بود و باید گل های بیشتری به ثمر می رسید تا اگر در دقایق آخر بازهم گل دریافت کردند, در نتیجه تاثیری نداشته باشد. تعجب کردم که بازیکنان استقلال بعد از پیش افتادن فکر کردند که بازی تمام شده و با همان یک گل می توانند سه امتیاز را از آن خود نمایند. استقلال در این بازی بعد از گل اول می توانست گل های بیشتری بزند اما این کار را نکرد.

وی راجع به عملکرد فنی استقلال در هفته دوم لیگ ادامه داد: عملکرد تیم را از لحاظ فنی خیلی خوب ندیدم و من احساس می کردم که استقلال در این دیدار خیلی بهتر بازی خواهد نمود اما اینطور نشد. درست است که تیم نسبت به بازی هفته اول مقداری بهتر شده بود اما این چه فایده ای دارد؟ استقلال باید در این بازی ها 3 امتیاز را کسب کند تا بتواند در جدول بالا بیاید. من فقط دلم به حال طرفداران می سوزد که با عشق به ورزشگاه می آیند اما متاسفانه این تیم, استقلال مد نظرشان نیست.

مربی پیشین استقلال با بیان اینکه این تیم سال جاری نتوانسته یارگیری خوبی داشته باشد توضیح داد: تیم بزرگ بازیکن بزرگ می خواهد. شک نکنید نبود بازیکن بزرگ برای استقلال گران تمام خواهد شد.

دین محمدی با اشاره به از دست رفتن 5 امتیاز در دو هفته برای استقلال یادآور شد: در این شرایط یک امتیاز هم مهم است و دیگر چه برسد به 5 امتیاز! به هرحال استقلال خوب یار نگرفته و باید با همین پتانسیل لیگ را ادامه بدهد. من از ابتدا گفتم که باید در کنار استراماچونی یک مدیر فنی خوب وجود داشت که در یارگیری به باشگاه یاری و استراماچونی یاری می کرد. کار برای استقلال با این شرایط خیلی سخت خواهد بود و برای اینکه بتوان در این لیگ رقابت کرد احتیاج به مهره های خوب است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دین محمدی: از اینکه بازیکنان استقلال فکر کردند بازی تمام شده تعجب کردم، تیم بزرگ، بازیکن بزرگ می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دین محمدی: از اینکه بازیکنان استقلال فکر کردند بازی تمام شده تعجب کردم، تیم بزرگ، بازیکن بزرگ می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید