روز پر کاپیتان استقلال در ملاقات با پیکان

به گزارش نقد و بررسی سینما، تیم فوتبال استقلال روز گذشته در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در استادیوم شهید دستگردی تهران به مصاف پیکان رفت و توانست با گل دقیقه 92 ارسلان مطهری به پیروزی رسیده و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یابد.

روز پر کاپیتان استقلال در ملاقات با پیکان

آبی پوشان در حالی به این ملاقات رفتند که فرهاد مجیدی به سنگربان اصلی تیمش استراحت داد و از علیرضا رضایی در ترکیب استفاده کرد و وریا غفوری نیز از ابتدا در ترکیب قرار داشت.

استقلال این ملاقات را با کاپیتانی وریا غفوری شروع کرد که این بازیکن در پی تغییر تاکتیک آبی پوشان در دقیقه 73 جای خود را به امیر ارسلان مطهری داد و پس از خروج این بازیکن از زمین، بازوبند آنها به محمد دانشگر رسید.

مجیدی 10 دقیقه پس از گل تیمش به منظور استحکام بخشیدن به کمربند میانی تیمش یک هافبک باتجربه به نام روزبه چشمی را به زمین فرستاد که دانشگر به رسم ادب و احترام بازوبند را از دقیقه 102 بر بازوی این بازیکن بست تا استقلالی ها در روزی که حریف خود را در خاتمه 120 دقیقه با یک گل شکست دادند، 3 کاپیتان در زمین داشته باشند.

در این فصل 4 بازیکن بازوبند استقلال را بر بازو بسته اند که به ترتیب عبارتند از وریا غفوری، سید حسین حسینی، محمد دانشگر و روزبه چشمی تا آبی پوشان سالی پر کاپیتان را تجربه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "روز پر کاپیتان استقلال در ملاقات با پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز پر کاپیتان استقلال در ملاقات با پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید