روند رو به رشدی داریم، قول قهرمانی نمی دهم

به گزارش نقد و بررسی سینما، عظیم جزیده در مصاحبه با خبرنگاران درباره بازی روز پنجشنبه مقابل تیم سپاهان اصفهان گفت: تیم سپاهان مانند سایر تیم ها قابل احترام است. دوبازی گذشته این تیم را بررسی و روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار خواهیم کرد تا با پیروزی مقابل سپاهان از زمین خارج شویم. سپاهان در زمین خودش بازی دارد اما از حضور تماشاگر محروم است و این به نفع ما خواهد بود. تمام عزم خود را جزم خواهیم کرد تا با پیروزی این بازی به سود ما گردد.

روند رو به رشدی داریم، قول قهرمانی نمی دهم

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در ادامه اضافه نمود: سال جاری تیم ها به هم نزدیک هستند و هیج تیمی از قبل برنده نیست. در هیچ کجای جهان مسابقات به این صورت با این فشردگی برگزار نمی گردد. شرایط جغرافیایی ایرن با سایر کشورها متفاوت است و به راحتی نمی توان پرواز داشت. ما باید ابتدا به تهران پرواز داشته باشیم و سپس به شهر و استان دیگر برویم. این روند برای بازیکنان آسیب رسان است.

وی اضافه نمود: اگر رقابت ها با 14-16 تیم در دو گروه برگزار گردد و تیم هایی که از نظر استانی نزدیک هم هستند با یکدیگر رقابت نمایند، هزینه اقتصادی تیم ها کاهش و فشار از روی بازیکنان و باشگاه کم تر می گردد ولی متاسفانه هیچ الگویی از سایر کشورها نمی گیرند. اگر نمی توانند لیگ پویایی داشته باشیم حداقل مسابقات را از برج 5 شروع نمایند چرا باید به خاطر تیم ملی مسابقات را تعطیل نمایند؟

جزیده اضافه نمود: یک جا باید مقابل یک سری مسائل ایستاد تا نظم حکمفرما گردد و ورزش حرفه ای داشته باشیم.

او درباره هدف تیمش در مسابقات لیگ برتر گفت: در شرایط خوبی قرار داریم و برنامه ریزی خوبی انجام داده ایم. حدود سه ماه تمرینات سخت و فشرده ای انجام داده ایم. روند رو به رشدی داریم امیدوارم این روند را ادامه دهیم. دوست دارم والیبال گنبد را به شرایط ایده آل برسانم. هیچ قولی برای قهرمانی نمی دهم اما برنامه ریزی نموده ایم که همه به والیبال گنبد احترام بگذارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "روند رو به رشدی داریم، قول قهرمانی نمی دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روند رو به رشدی داریم، قول قهرمانی نمی دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید