سخنگوی ذوب آهن: شرایط لیگ؟ امید ما به برگزاری مسابقات است

به گزارش نقد و بررسی سینما، سخنگوی باشگاه ذوب آهن ابراز امیدواری کرد با فروکش کردن بیماری کرونا در کشور، مسابقات لیگ فوتبال نیز برگزارشوند.

سخنگوی ذوب آهن: شرایط لیگ؟ امید ما به برگزاری مسابقات است

احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن در گفت وگو با نقد و بررسی سینما، درباره شرایط تیم فوتبال این باشگاه اظهار کرد: با توجه به تعطیلی لیگ سرمربی ما به مرخصی رفته و است و اول فروردین به ایران بر می گردد. مسابقات هم که حداقل تا اول اردیبهشت به تعویق افتاده است و بازیکنان در حال استراحت هستند. ان شاءالله اول فروردین که رادولوویچ به ایران برگشت، برای ادامه تمرینات برنامه ریزی می نماید. هنوز معلوم نیست تمرینات ما چه زمانی برگزار می گردد.

او درباره شرایط لیگ و نحوه به اتمام رساندنش با توجه به شیوع ویروس کرونا هم گفت: ان شاءالله که این شرایط حل گردد. تیم ها هزینه نموده اند و بحث هایی هم در خصوص ضرر کردن یا سود بردن بعضی از تیم ها در صورت لغو کامل مسابقات و یا اتمام لیگ با همین جدول مطرح شده است. این ها را باید کنار بگذاریم و نگاه کلی داشته باشیم. فوتبال یک ورزش پر هوادار و باعث شادی و نشاط در جامعه است. اگر این شرایط حل گردد و مسابقات برگزار گردد بهتر است.

جمشیدی افزود: شرایط واقعا پیچیده است. سال آینده چگونه دو تیم قرار است از لیگ یک به لیگ برتر بیایند؟ از این طرف چه تیمی قرار است سقوط کند؟ باید یک اتفاق جدیدی که سابقه نداشته است رخ بدهد. امید ما به این است که مسابقات برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سخنگوی ذوب آهن: شرایط لیگ؟ امید ما به برگزاری مسابقات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی ذوب آهن: شرایط لیگ؟ امید ما به برگزاری مسابقات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید