سفر الکاظمی به ریاض پس از عید قربان انجام خواهد شد

به گزارش نقد و بررسی سینما به نقل از المعلومه، یک منبع نزدیک به دفتر نخست وزیری عراق، به موعد جدید سفر الکاظمی به عربستان اشاره کرد.

سفر الکاظمی به ریاض پس از عید قربان انجام خواهد شد

این منبع نزدیک به مصطفی الکاظمی بیان نمود: باتوجه به اینکه وزارت خارجه عربستان از تعویق سفر الکاظمی به ریاض به سبب انتقال سلمان بن عبدالعزیز به بیمارستان خبر داده است، سفر نخست وزیر عراق به ریاض احتمالا پس از عید قربان انجام خواهد شد.

منبع مذکور در ادامه اظهار داشت که این سفر حتما انجام خواهد شد و زمان آن هم پس از بهبودی سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان است.

منبع مذکور که نامش را فاش نکرد، اضافه نمود: جدول سفرهای آینده الکاظمی هم به دنبال تعویق سفر نخست وزیر عراق به ریاض، تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. جدول برنامه های سفر آینده؛ شامل تهران و واشنگتن می شود.

گفتنی است که ساعاتی قبل فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی اظهار داشت: ریاض تمایل دارد از تمام امکانات خود برای برگزاری این سفر به بهترین نحو ممکن استفاده کند بنابراین مقامات سعودی با هماهنگی برادران عراقی خود ترجیح دادند که سفر الکاظمی به عربستان به بعد از خروج سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی از بیمارستان موکول شود.

قرار بود الکاظمی امروز دوشنبه به عربستان سعودی سفر کرده و روز سه شنبه به ایران بیاید. صبح امروز خبرگزاری رسمی عربستان گزارش داد که سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی به یک بیمارستان تخصصی در ریاض منتقل شده است.

دربار پادشاهی عربستان سعودی با صدور بیانیه ای اظهار داشت که دلیل انتقال پادشاه این کشور به بیمارستان، وجود التهاب در کیسه صفرا بوده است. جزئیات بیشتری در خصوص شرایط جسمی پادشاه عربستان منتشر نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سفر الکاظمی به ریاض پس از عید قربان انجام خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر الکاظمی به ریاض پس از عید قربان انجام خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید