سومین رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی بهمن ماه برگزار می گردد

به گزارش نقد و بررسی سینما، سومین رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی با شعار فناوری سلامت، اقتصاد دانش بنیان و توسعه سلامت ملی در بهمن ماه امسال برگزار می گردد.

سومین رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی بهمن ماه برگزار می گردد

به گزارش گروه فناوری نقد و بررسی سینما به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سومین رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی با شعار فناوری سلامت، اقتصاد دانش بنیان و توسعه سلامت ملی در بهمن ماه امسال برگزار می گردد.

این رویداد با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان غذا و دارو، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و بخش خصوصی در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و همسو نمودن ظرفیت های ناشناخته، در جهت حل مسائل موجود در حوزه سلامت و اقتصاد کشور است.

ایده بازار خوراک و نوشیدنی در کوشش است با شناسایی ایده ها و طرح های برتر این حوزه و هدایت آن ها به سمت جامعه سرمایه گذاران کشور، با حمایت مادی و معنوی طرح ها و در راستای تجاری سازی آن ها، گامی مؤثر در جهت ارتقای سلامت و اقتصاد غذایی کشور بردارد.

ایده پردازان و فناوران می توانند با مراجعه به تارنمای رویداد به نشانی https://food.ideasbazaar.ir، حداکثر تا انتها آذرماه نسبت به ارسال طرح های خود اقدام کنند.

ایده بازار امیرکبیر به عنوان کارگزار رسمی دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، مسئولیت شناسایی و هدایت طرح ها به کمیته غذای این دفتر را برعهده دارد.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، انجمن صنایع غذایی، ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی، اتاق تعاون ایران و بخش خصوصی کشور، حامیان این رویداد هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سومین رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی بهمن ماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی بهمن ماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید