شرط پرسپولیس برای پرداخت طلب رادو

به گزارش نقد و بررسی سینما، تهران (پانا)- باشگاه پرسپولیس به رادوشویچ اعلام نموده در صورت حضور در ایران مطالباتش پرداخت خواهد شد.

شرط پرسپولیس برای پرداخت طلب رادو

به گزارش خبرآنلاین، شنیده ها حاکی از تماس مدیران باشگاه پرسپولیس با رادو برای بازگشت او به ایران یا توافق برای جدایی به شکلی است که منجر به شکایت این بازیکن نگردد. هر چند تا به امروز این تماس ها نتیجه مثبتی نداشته و رادو در پی جدایی و دریافت قانونی مطالباتش است اما گفته می گردد کوشش هایی انجام شده تا این گلر با حضور در ایران مطالباتش را دریافت نموده و در تمرینات شرکت کند.

رادو پیش از این اعلام نموده بود باشگاه ابتدا طلب او را به وکیلش در ایران پرداخت کند تا او حاضر گردد با مدیران پرسپولیس مذاکره کند اما شنیده ها حاکی از این است که شرط صدری برای تسویه با رادو، بازگشت گلر کروات به ایران و حضور او در تمرینات پرسپولیس است.

قرارداد رادوشویچ با پرسپولیس تا انتها فصل 2023-2024 اعتبار دارد. که این خود بحرانی عمیق را ایجاد می نماید. به عبارتی دیگر پرونده دروازه بان کروات قرمزها و نوع قرارداد او شباهت زیادی به پرونده ماریو بودیمیر دارد که پیش از این از قرارداد 500 هزار یورویی، بیست و پنج هزار یورو گرفت و سپس برای به جای مانده قراردادش به فیفا شکایت کرد و با توجه به اینکه سال بعد با پرسپولیس قرارداد داشت و رقم ناچیزی را از لوکوموتیو زاگرب(مقصد بودیمیر بعد از پرسپولیس) گرفت، پیروز شد تمام آن چیزی که می خواست را از پرسپولیس هم بگیرد.

بنابراین اگر رادو به فیفا شکایت کند و در سال های به جای مانده قراردادش، دستمزدی کمتر از 300 هزار یورو از تیم تازه بگیرد، می تواند مابه التفاوت این قرارداد را از پرسپولیس بگیرد و اگر فوتبال بازی نکند، با حکمی 900 هزار یورویی پرسپولیس را نقره داغ کند که احتمالا با جریمه و دیرکرد از یک میلیون یورو بیشتر خواهد شد. هر چند باشگاه پرسپولیس مدعی است که رادو تنها دو سال دیگر قرارداد دارد و رقم قراردادش 250 هزار یورو است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شرط پرسپولیس برای پرداخت طلب رادو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط پرسپولیس برای پرداخت طلب رادو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید