علی مظاهری: کوشش می کنیم مانند لندن، 4 سهمیه المپیک کسب کنیم، بزرگترین مشکل ما در اردوی تیم ملی مسائل پایه ای است

به گزارش نقد و بررسی سینما، مربی تیم ملی بوکس گفت: برای کسب سهمیه المپیک 2020 تمام کوشش خود را انجام خواهیم داد و کوشش می کنیم به 4 سهمیه المپیک لندن نزدیک شویم.

علی مظاهری: کوشش می کنیم مانند لندن، 4 سهمیه المپیک کسب کنیم، بزرگترین مشکل ما در اردوی تیم ملی مسائل پایه ای است

علی مظاهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی نقد و بررسی سینما، در مورد برگزاری استاژ فنی آدام کوشیر، مدرس فدراسیون دنیای بوکس گفت: کوشیر یکی از بزرگترین مدرسین دنیا است و کلاس های سه ستاره و دو ستاره را در دنیا برگزار می نماید و از علم بالایی برخوردار است. از این استاژ نیز استقبال خوبی شد و مدرس فدراسیون دنیای از پایه تا سطح حرفه ای را تدریس کرد.

وی توضیح داد: امیدوارم مربیان ما از این کلاس بهره برداری نمایند و فدراسیون نیز فیلم این کلاس ها را در اختیار هیئت های بوکس قرار بدهد تا با یک هماهنگی و برنامه منسجم طبق یک برنامه بوکس پایه را آموزش بدهیم و در آینده مسئله ای در تیم ملی بزرگسالان نداشته باشیم. بزرگترین مشکل ما در اردوی تیم ملی مسائل پایه ای است که با یک برنامه ریزی درست برای آینده قابل رفع شدن است.

مربی تیم ملی بوکس در مورد اینکه شخصا از این کلاس ها نکته ای را یادگرفته است، گفت: صد در صد نکات زیادی از این کلاس ها یاد گرفتم. حتی خود کوشیر نیز در ابتدا این دوره عنوان نمود، در ایران حاضر شده است تا شاید از مربیان جوان چیزی یاد بگیرد. علم روز بوکس دنیا لحظه به لحظه تغییر می نماید و هر کسی در این کلاس ها حضور داشت نکات زیادی گرفت. من نیز نه تنها نکات زیادی از کوشیر بلکه به واسطه بحث و تبادل اطلاعات با سایر اساتید از آنها یاد گرفتم.

مظاهری در مورد تعیین شدن برنامه مسابقات کسب سهمیه المپیک عنوان نمود: کار برای کسب المپیک خیلی سخت است و قطعا در مرحله نخست کسب سهمیه المپیک به وسیله مسابقات دنیای سخت تر نیز خواهد بود. در مسابقات دنیای قطعا کشورها با تمامی داشته های خود حاضر می شوند و کسب سهمیه برای آنها خیلی مهم است. ما نیز دست و پا بسته نخواهیم بود و در حال کار روی جوانانی هستیم که از انگیزه بالایی برخوردار هستند. امیدوارم تا مسابقات دنیای سال آینده به آمادگی لازم برسیم و حمایت ها نیز به وسیله وزارت ورزش و کمیته المپیک ویژ ه تر باشد تا سهمیه های خوبی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه کادرفنی کسب چند سهمیه خواهد بود، گفت : زمانی در سنگین وزن امکان کسب سهمیه المپیک را داشتیم و بوکسورهای ما حتی فراتر از بوکسورهای قزاقستان و ازبکستان بودند، اما در حال حاضر ازبک ها و قزاق ها قهرمان دنیا و المپیک هستند. در مسابقات دنیای کار خیلی سخت است، اما کار نشد ندارد. قوانین نیز تغییر نموده است و نمی دانم چند نفر به وسیله مسابقات دنیای کسب سهمیه خواهند کرد. برای کسب سهمیه در مراحل و مسابقات بعدی نیز تمام کوشش خود را انجام خواهیم داد تا حتی به تعداد 4 سهمیه المپیک لندن نزدیک شویم.

مربی تیم ملی بوکس در مورد حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در اواخر فروردین ماه 98 عنوان نمود: هدف اصلی ما کسب سهمیه المپیک 2020 است و بر همین اساس مسابقات قهرمانی آسیا تدارکاتی برای مسابقات کسب سهمیه می دانیم. مسابقات قهرمانی آسیا رویداد خیلی خوبی برای ما است و اگر کشورهای ازبکستان و قزاقستان با تیم های اصلی خود حاضر شوند، می توانیم بررسی خوبی نسبت به آنها داشته باشیم. قطعا در قهرمانی آسیا به مدال و عملکرد خوب نگاه داریم، اما هدف اصلی ما این است با حدی از آمادگی حاضر شویم که در مسابقات کسب سهمیه آسیب نبینیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "علی مظاهری: کوشش می کنیم مانند لندن، 4 سهمیه المپیک کسب کنیم، بزرگترین مشکل ما در اردوی تیم ملی مسائل پایه ای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی مظاهری: کوشش می کنیم مانند لندن، 4 سهمیه المپیک کسب کنیم، بزرگترین مشکل ما در اردوی تیم ملی مسائل پایه ای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید