غایبان استقلال برای آغاز لیگ مشخص شدند

به گزارش نقد و بررسی سینما، تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل داشتن یک ملاقات معوقه مقابل فولاد در صورت آغاز مجدد لیگ برتر اولین تیمی خواهد بود که به میدان می رود.

غایبان استقلال برای آغاز لیگ مشخص شدند

فرهاد مجیدی در حالی تیمش را برای شروع مجدد لیگ برتر آماده می نماید که شاگردانش با همه قوا تمرینات خود را پیگیری می نمایند. این در حالی است که سرمربی آبی ها چند بازیکن خود را در شروع مجدد مسابقات در اختیار نخواهد داشت.

شیخ دیاباته یکی از مهم ترین غایبان استقلال در اولین ملاقات و شاید هم در چند ملاقات نخست این تیم باشد. دیاباته که در تعطیلات بلند مدت در فرانسه نتوانسته به دلیل شرایط قرنطینه تمرینات مناسبی داشته باشد، از آمادگی مطلوب دور است قدری هم اضافه وزن دارد. هرچند مجیدی برای دیاباته برنامه های ویژه ای تدارک دیده، اما دیاباته به دلیل عدم آمادگی مطلوب حداقل در یکی دو بازی اول آبی ها قادر به همراهی تیمش نیست.

هروویه میلیچ هم مسئله ای مشابه دیاباته دارد با این تفاوت که او قدری از هم بازی اش آماده تر است. میلیچ هم تمریناتش را نسبت به دیگر آبی پوشان دیرتر شروع نموده و این احتمال وجود دارد که او هم در اولین ملاقات تیمش در لیگ غیبت داشته باشد.

فرشید اسماعیلی شرایطی متفاوت نسبت به دو نفر قبلی دارد. اما هافبک بازی ساز آبی ها هم بازی نخست این تیم را از دست داده است. اسماعیلی با مصدومیت از ناحیه همسترینگ روبرو شده و به همین دلیل نمی تواند مقابل فولاد هم بازیانش را همراهی کند.

آبی ها در صورتی که تا شروع دوباره لیگ با بازیکن آسیب دیده دیگری روبرو نشوند، حداقل این 3 بازیکن را مقابل فولاد در اختیار نخواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "غایبان استقلال برای آغاز لیگ مشخص شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غایبان استقلال برای آغاز لیگ مشخص شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید