فرنگی کار قمی به فینال کشتی قهرمانی آسیا راه یافت

به گزارش نقد و بررسی سینما، خبرنگاران: علی اصغر شهبازی فرنگی کار قمی به فینال مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در شهر چونبوری تایلند راه یافت تا در آستانه کسب افتخاری بزرگ قرار گیرد.

فرنگی کار قمی به فینال کشتی قهرمانی آسیا راه یافت

به گزارش نقد و بررسی سینما از قم، روز نخست کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا از صبح امروز در شهر چونبوری تایلند شروع شده است و در سرانجام مرحله مقدماتی چهار کشتی گیر ایران به دیدار سرانجامی راه یافتند و یک کشتی گیر راهی دیدار رده بندی شد.

علی اصغر شهبازی کشتی گیر قمی وزن 100 کیلوگرم تیم ملی کشورمان در دور نخست با نتیجه 14 بر 4 سویانف از ازبکستان را شکست داد و در دور دوم نیز با نتیجه 10 بر یک از سد پارک از کره جنوبی گذشت.

شهبازی در دور سوم نیز با همین نتیجه کاپیل از هند را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت تا برای کسب مدال طلای قهرمانی آسیا یاکوب اف از تاجیکستان را رودر روی خود داشته باشد.

بدین ترتیب، علی اصغر شهبازی در صورت کسب پیروزی برابر حریف ازبکستانی، کشتی قم را صاحب یک مدال ارزشمند بین المللی از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا می نماید.

رقابت های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا روزهای 18 تا 21 اردیبهشت ماه در شهر چونبوری تایلند برگزار می گردد و علی اصغر شهبازی در حالی در تایلند با حریفان خود سرشاخ شده که با قهرمانی در وزن 100 کیلوگرم رقابتهای کشوری توانست صندلی خود را در تیم ملی تثبیت کند.

نکته دیگر در مورد لیست نهایی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان حضور روح الله میکائیلی مربی ارزنده قمی کشتی کشورمان به عنوان مربی این تیم در این رقابت هاست که به همراه علی اشکانی به عنوان سرمربی راهنمایی این تیم را بر عهده دارد.

در سایر اوزان و در در وزن 42 کیلوگرم به فینال راه یافت و حریف یوم یوی از کره شمالی شد و در وزن 46 کیلوگرم مصطفی کلاوی از ایران در مسابقه فینال با دیار کورتایف از قزاقستان روبرو می گردد ضمن اینکه در وزن 50 کیلوگرم کشتی فرنگی محمدرضا آقانیا در دیدار نهایی برای کسب مدال طلا الخون بهرام اف از ازبکستان را پیش رو دارد.

منبع: تسنیم

به "فرنگی کار قمی به فینال کشتی قهرمانی آسیا راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرنگی کار قمی به فینال کشتی قهرمانی آسیا راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید