لیگ برتر کشتی از اول مرداد شروع می گردد

به گزارش نقد و بررسی سینما، رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: با توجه به زمان بندی فدراسیون، لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور از اول مرداد شروع خواهد شد.

لیگ برتر کشتی از اول مرداد شروع می گردد

به گزارش گروه ورزشی نقد و بررسی سینما، عبدالمهدی نصیرزاده روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: با توجه به اعلام اتحادیه دنیای کشتی، فعالیت های بین المللی این رشته تا 10 تیرماه به حالت تعلیق درآمده و می توانیم از 11 تیرماه امسال کار خود را شروع کنیم. همچنین با توجه به اطلاعاتی که از ستاد پیشگری کرونا به دست ما رسیده است به احتمال بسیار زیاد مجوز فعالیت های کشتی در کشورمان، از اواسط تیرماه صادر خواهد شد. بر این اساس طبق برنامه ریزی قبلی، لیگ برتر کشتی از اول مرداد شروع خواهد شد.

وی گفت: چرخه انتخابی تیم های ملی از رقابت های قهرمانی کشور شروع می گردد و برگزاری جام باشگاه های دنیا را نیز در پیش داریم که زمان بندی برگزاری این 2 مسابقه پس از مسابقات لیگ برتر است.

نصیرزاده اضافه کرد: صورتجلسه ای در فدراسیون کشتی با حضور کادرفنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی به امضاء رسیده، توسط انستیتو کشتی زمان بندی آن آنالیز شده و مورد تأیید فدراسیون کشتی نیز قرار گرفته است. طبق آن تاریخ دیگری را برای برگزاری لیگ کشتی نمی توانیم متصور باشیم، پس به طور قطع اگر شرایط به دلیل شیوع ویروس کرونا مهیا باشد، لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در ماه های مرداد و شهریور برگزار می گردد.

رییس سازمان لیگ کشتی یادآور شد: برای هماهنگی هرچه بیشتر، جلسه ای را با تیم های متقاضی در نیمه دوم خردادماه برگزار می کنیم تا مقدمات کار برای برگزاری مسابقات لیگ هرچه زودتر انجام گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "لیگ برتر کشتی از اول مرداد شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر کشتی از اول مرداد شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید