مدیر ارشد فایزر: همه گیری کرونا تا 2024 ادامه می یابد

به گزارش نقد و بررسی سینما، یکی از مدیران ارشد شرکت داروسازی فایزر اعلام کرد، همه گیری ویروس کرونا ممکن است تا سال 2023 ادامه داشته باشد ولی در سال 2024 بومی می شود.

مدیر ارشد فایزر: همه گیری کرونا تا 2024 ادامه می یابد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت نقد و بررسی سینما به نقل از رویترز، میکائیل دولستن، یکی از مدیران ارشد شرکت داروسازی فایزر بیان نمود، همه گیری ویروس کرونا ممکن است تا سال 2023 ادامه داشته باشد ولی در سال 2024 بومی می شود.

وی اضافه کرد: این شرکت پیش بینی می کند که بیماری تا سال 2024 کنترل خواهد شد. اما اینکه دقیقا کی خواهد بود، موضوعی است که با دگرگونی های این بیماری، اندازه اثربخشی واکسن ها و داروها و همچنین توزیع عادلانه و برابر واکسن ها و اندازه واکسیناسیون در ارتباط است.

براساس اطلاعات منتشر شده، شرکت فایزر تصمیم دارد، یک واکسن مناسب برای گروه سنی 2 تا 16 سال توسعه دهد که در سه دز تزریق می شود.

فایزر واکسن کووید 19 خود را با شرکت آلمانی BioNTech SE (22UAy.DE) توسعه داد و در حال حاضر انتظار دارد سال آینده 31 میلیارد دلار درآمد داشته باشد. این شرکت قصد دارد سال آینده 4 میلیارد دز از این واکسن را تولید کند.

آنتونی فائوچی، رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا و مشاور دولت بایدن در امور کرونا پیش از شیوع سویه امیکرون پیش بینی کرده بود، پاندمی کرونا در سال 2022 در ایالات متحده انتها خواهد یافت.نوع بسیار مسری کرونا در بیش از 77 کشور شناسایی شده و به حدود یک سوم استان های ایالات متحده پیشرفته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "مدیر ارشد فایزر: همه گیری کرونا تا 2024 ادامه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر ارشد فایزر: همه گیری کرونا تا 2024 ادامه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید