معرفی برگزیدگان پنجمین کنفرانس اینترنت اشیاء

به گزارش نقد و بررسی سینما، خبرنگاران/اصفهان برگزیدگان پنجمین کنفرانس بین المللی اینترنت اشیاء و کاربردها که به صورت آنلاین در دانشگاه اصفهان برگزار می گردد، معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان پنجمین کنفرانس اینترنت اشیاء

رساله دکتری فرهاد عقیلی با هدایت دکتر حمید ملا تحت عنوان احراز اصالت انرژی کارا برای اشیاء با منابع محدود در شبکه های اینترنت اشیاء پزشکی در بخش رساله دکتری برتر انتخاب شد.

همچنین سرانجام نامه سروش امیدوار طهرانی با هدایت دکتر محمدحسین یغمایی مقدم تحت عنوان تشخیص ناهنجاری در جریان داده انداگیری های هوشمند شبکه برق در بخش سرانجام نامه کارشناسی ارشد برتر انتخاب شد و سرانجام نامه کارشناسی ارشد زهرا تگریان با هدایت دکتر بهروز شاهقلی تحت عنوان مدیریت دسترسی توده ای در ارتباطات ماشین به ماشین نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش مقاله برتر کاربردی، مقاله مهندسی و تجزیه و تحلیل داده های کلان و جریانی در اینترنت اشیاء صنعتی از سینا صمدزاده اتحادی با هدایت دکتر محمد حسین یغمایی مقدم برگزیده شد. همچنین مقاله برتر از لحاظ محتوای علمی، مقاله حسین غفاریان با هدایت علیرضا صادقی نسب انتخاب شد.

دکتر آزاده محمدی نیز به عنوان داور برتر این دوره از کنفرانس برگزیده شد.

ششمین کنفرانس اینترنت اشیاء (کنفرانس 2022) در دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می گردد.

به گزارش نقد و بررسی سینما، پنجمین کنفرانس بین المللی اینترنت اشیاء و کاربردها با محورهای فناوری های مرتبط با اینترنت اشیا، سرویس ها و کاربردهای اینترنت اشیاء، اینترنت اشیا و رایانش، اینترنت اشیا و علوم داده ها، امنیت اینترنت اشیا و حریم خصوصی، شهر هوشمند و اینترنت اشیاء صنعتی با پنج سخنرانی کلیدی و شش نشست ارائه مقاله و یک میزگرد به مدت دو روز شروع به کار کرد.

میزگرد تخصصی تحول دیجیتال در صنعت، از پژوهش تا اجرا و چهار کارگاه با عناوین امنیت در کارخانه های هوشمند در جهت تحول دیجیتال، آنالیز مدل های کسب و کاری جدید صنعت 4 و الزامات فنی پشتیبان مدل ها در IIOT، اینترنت اشیاء در شبکه هوشمند برق؛ از استانداردها تا بازار محصولات و اینترنت اشیاء؛ تیم سازی، توسعه محصول و ورود به بازار در حاشیه این کنفرانس آنلاین برگزار می گردد.

146 مقاله به دبیرخانه پنجمین دوره کنفرانس ارسال شد که 53 مقاله پس از نظر کمیته داوری پذیرش شده اند. داوری مقالات با مشارکت 140 داور از 23 دانشگاه انجام شد که برای هر مقاله سه نفر داوری انجام دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "معرفی برگزیدگان پنجمین کنفرانس اینترنت اشیاء" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برگزیدگان پنجمین کنفرانس اینترنت اشیاء"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید