همایشها و نمایشگاه ها

رقیب جدی وانت پراید، محصول نو سایپا، عکس

گجت نیوز نوشت: گروه خودروسازی سایپا پس از ارائه پراید در جلوه وانت و ارائه آن با نام سایپا 151، اکنون نیز مشغول برنامه ریزی و تولید خودرویی بر مبنای پلتفرم 200 سایپا و با نام سایپا 251 است.

29 دی 1402

کارگاه آموزشی مبانی پژوهش در موزه در مجموعه نیاوران برگزار می گردد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارشهای بدست رسیده، کارگاه آموزشی مبانی پژوهش در موزه در مجموعه نیاوران برگزار می گردد.

21 آذر 1402

عکس ، این آخرین بازمانده مجله بچه ها است ، قیمت هر نسخه ...

مدیرمسئول گروه نشریات نبات که خودش را آخرین بازمانده مجلات بچه ها می داند گفت: خط قرمز ما این است که کیفیت مجلات بچه هاه را پایین بیاوریم. تنها راه چاره ادامه حیات مان افزایش تیراژ است. چون باعث می گردد قیمت هر نسخه ما پایین بیاید.

28 اردیبهشت 1402

با 50 میلیون تومان هم می توان ماشین خرید؟

تهران (پانا) - با توجه به قیمت های قابل توجه خودرو اکنون این سوال مطرح است که با چه کف قیمتی می توان خودرو تهیه کرد به طور مثال می توان با 50 میلیون تومان هم ماشین خرید. یک کارشناس خودرو مطرح نمود که با توجه به اینکه عمر مفید خودرو 10 سال است کارکرد مناسب برای...

29 مرداد 1401

برنامه ویژه برای خداحافظی سیدجلال حسینی

پس از صحبت های رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معین شد که سیدجلال حسینی کاپیتان این تیم دیگر در قامت بازیکن در زمین فوتبال حضور نخواهد داشت و قرار است به زودی او به عضویت کادر فنی سرخ پوشان دربیاید. این موضوع البته قرار است طی یکی دو روز آینده و پس...

31 تیر 1401

نمایشگاه E3 2022 رسما لغو شد؛ نه حضوری و نه دیجیتال

کمپانی ESA (برگزار کننده نمایشگاه E3) در بیانیه ای عجیب به تازگی اعلام نموده که مراسم E3 امسال به طور کامل لغو شده است. این رویداد قرار بود تابستان امسال به صورت دیجیتالی و آنلاین برگزار گردد اما به نظر می رسد که دیگر خبری از آن در سال 2022 نخواهد بود.

10 تیر 1401

برگزاری نمایشگاه فرش صفوی در موزه فرش

نمایشگاه فرش های دستباف صفوی از مجموعه فرش استاد علی میرزازاده و چند مجموعه دیگر از 25 بهمن به مدت یک ماه در موزه فرش شروع به کار می نماید.

29 اردیبهشت 1401

بودجه اتاق بازرگانی به جای سپرده صرف توسعه تجارت گردد

اگر قرار است بودجه مشخص شده وارد اتاق بازرگانی گردد، به جای اینکه پول در بانک سپرده گردد، با آن می توان اقدامات اساسی را انجام داد.

9 اردیبهشت 1401

اشتراک امکانات با اپراتورهای ارتباطی از راهبردهای مخابرات است

به گزارش خبرنگاران به نقل از شرکت مخابرات ایران، داوود زارعیان گفت: در شبکه تلفن ثابت بخش عمده ای از تجهیزات بومی است و در این بخش به خودکفایی مناسبی رسیده ایم.

19 فروردین 1401

قصه گویی خود را در مسابقه نقال شو به چالش بکشید

سومین جشنواره آوای صلح، نقالان کوچک با معرفی بهترین های بخش های فرهنگی و هنری و برگزاری مسابقه استعدادیابی نقال شو به کار خود انتها داد.

10 اسفند 1400

امضاء تفاهم نامه سه جانبه همکاری مشترک برای تبدیل یک رام قطار DC متروی تهران به قطار AC

تفاهم نامه سه جانبه همکاری مشترک برای تبدیل یک رام قطار DC متروی تهران به قطار AC بین شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جهاد دانشگاهی، صبح امروز در حاشیه نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای دانشگاهی به امضاء رسید. ...

3 اسفند 1400

آثار شبه ترجمه ای در بازار نشر به زبان و فکر کودک آسیب می رساند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در استان فارس با تقدیر از 31 کتابدار و فعال برگزیده حوزه کتابخانه های عمومی استان برگزار گردید.

14 دی 1400

اتصال یک تریلیون شی به اینترنت تا سال 2030

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس هیئت مدیره انجمن بهره وری ایران، با بیان اینکه در حال حاضر 8 میلیارد شی در دنیا به اینترنت متصل است از افزایش این عدد به 8 تریلیون شی تا سال 2030 اطلاع داد و به اهمیت نواوری و دیجیتالی سازی در فرایند رشد مالی تاکید نمود.

23 آبان 1400

سازمان ملل خواهان سرمایه گذاری در زمینه فناوری علیه تروریسم شد

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در جریان دومین کنفرانس سران نهادهای ضدتروریسم سازمان ملل، ضمن تاکید بر لزوم همکاری بین المللی برای مقابله با تروریسم، تقویت و حمایت از حقوق بشر و تمرکز بر فناوری های تحول آفرین در این حوزه را خواهان شد.

19 مرداد 1400

ششمین همایش بین المللی یک کمربند - یک راه شهریور برگزار می شود

ششمین همایش بین المللی یک کمربند-یک راه روزهای اول و دوم سپتامبر 2021 (10 و 11 شهریور سال جاری) در هنگ کنگ برگزار می شود.

14 تیر 1400

معرفی برگزیدگان پنجمین کنفرانس اینترنت اشیاء

خبرنگاران/اصفهان برگزیدگان پنجمین کنفرانس بین المللی اینترنت اشیاء و کاربردها که به صورت آنلاین در دانشگاه اصفهان برگزار می گردد، معرفی شدند.

21 خرداد 1400

همایش بین المللی نقش کتابخانه های عمومی در توسعه فرهنگی کشور برگزار می گردد

همایش مجازی بین المللی نقش کتابخانه های عمومی در توسعه اجتماعی، مالی، و فرهنگی کشور ایران 29 اردیبهشت در دانشگاه علامه برگزار می گردد.

16 اردیبهشت 1400

ال کلاسیکو بارسلونا و رئال مادرید فردا شب ساعت چند برگزار می گردد؟ خبرنگاران

زین الدین زیدان بعد از آخرین جلسه تمرینی رئال مادرید پیش از ال کلاسیکو، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

9 اردیبهشت 1400

خبرنگاران نوروز در ایران و شباهت ها و تفاوت های آن با دیگر کشورها

تهران- خبرنگاران- کارشناسان و سخنرانان همایش مجازی ظرفیت های فرهنگی اجتماعی حوزه تمدنی نوروز، معتقدند این عید را تنها ایرانیان جشن نمی گیرند بلکه مردمان دیگر کشورها؛ نظیر افغانستان، هند، قرقیزستان و ترکیه نیز با آداب و رسوم خاص خود آن را گرامی می دارند....

13 فروردین 1400

اعتراض پرسپولیس به محرومیت از سکوها و عدم تغییر اشتباه داور

به گزارش خبرنگاران بنا بر اعلام مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و نفت آبادان از سری رقابت های هفته دوم بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر، ساعت 11 امروز آدینه به ریاست امیر داوود زاده، ناظر مسابقه، در سالن کنفرانس...

1 دی 1399
تعداد: (56)