همدان، بازدید 438 هزار نفر از جاذبه های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و دست ساز استان همدان

به گزارش نقد و بررسی سینما، معاون گردشگری استان همدان با بیان اینکه از 28 اسفند تا خاتمه روز ششم فروردین ماه 108 هزار مسافر در هتل، هتل آپارتمان، مدارس و خانه مسافرهای استان اقامت داشتند، گفت: 438 هزار نفر از جاذبه های، تاریخی، طبیعی، فرهنگی و دست ساز استان همدان بازدید کردند.

همدان، بازدید 438 هزار نفر از جاذبه های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و دست ساز استان همدان

علی خاکسار در گفت وگو با خبرنگار نقد و بررسی سینما در همدان گفت: با شروع سفرهای نوروزی از روز 28 اسفند تا خاتمه روز ششم فروردین ماه 108 هزار مسافر در هتل، هتل آپارتمان، مدارس و خانه مسافرهای استان همدان اقامت داشتند.

وی اضافه نمود: از روز 28 اسفند تا خاتمه روز ششم فروردین ماه 438 هزار نفر از جاذبه های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و دست ساز استان همدان بازدید کردند.

خاکسار با اشاره به اینکه از زمان شروع سفرهای نوروزی تا به امروز اقامت مسافران در همدان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 63 درصد افزایش یافته است، گفت: بازدید از جاذبه های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و دست ساز استان نیز 53 درصد افزایش یافته است.

معاون گردشگری استان همدان با بیان اینکه غار علیصدر همچنان در صدر بازدیدها توسط مسافران نوروزی است، عنوان نمود: پس از غارعلیصدر بیشترین بازدید مسافران از آرامگاه شیخ الرئیس بوعلی سینا، شهر و تپه باستانی هگمتانه و آرامگاه باباطاهر است.

خاکسار با اشاره به اینکه بیشترین مسافران بازدیدکننده مربوط به استان های تهران، آذربایجان غربی و شرقی هستند ابراز کرد: در ایام تعطیلات نوروز سال جاری اجرای برنامه نوروز گاهی در تمامی شهرستان های استان در نظر گرفته شده بود.

ز

منبع: تسنیم

به "همدان، بازدید 438 هزار نفر از جاذبه های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و دست ساز استان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدان، بازدید 438 هزار نفر از جاذبه های تاریخی، طبیعی، فرهنگی و دست ساز استان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید