واکنش باشگاه لیورپول به درخواست شهردار برای نیمه تمام گذاشتن فصل

به گزارش نقد و بررسی سینما، صدرنشین جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر انگلیس به توصیه شهردار لیورپول به مسئولان فوتبال جزیره برای مختومه اعلام کردن فصل جاری اعتراض کرد.

واکنش باشگاه لیورپول به درخواست شهردار برای نیمه تمام گذاشتن فصل

به گزارش نقد و بررسی سینما، باشگاه لیورپول از اظهارات جو اندرسون، شهردار لیورپول که روز گذشته (پنجشنبه) گفت سلامت و امنیت شهروندان خط قرمز بوده و بهترین تصمیم درباره مسابقات فوتبال مختومه گفتن فصل جاری و اعلام قهرمانی تیم فوتبال لیورپول است، ابراز تأسف کرد.

لیورپولی ها با حاشیه امنیت 25 امتیازی شان در صدر جدول تنها 2 پیروزی دیگر می خواهند تا قهرمان شوند. با این حال آنها ترجیح می دهند که در زمین مسابقه اولین قهرمانی شان بعد از 30 سال را جشن بگیرند تا اینکه در انتهای فصلی نیمه تمام به عنوان قهرمان معرفی شوند.

اندرسون که طرفدار رقیب همشهری لیورپول یعنی اورتون است، گفت: حتی اگر بازی ها پشت درهای بسته برگزار شوند، احتمالاً هزاران نفر از مردم بیرون ورزشگاه آنفیلد تجمع خواهند کرد. تعداد افرادی که به توصیه های ما برای دور ماندن از ورزشگاه توجه نکنند کم نخواهند بود و احتمالاً جمعیت زیادی از آنها برای دریافت جشن قهرمانی بیرون ورزشگاه حاضر می شوند که به نظر من این اتفاق جالبی نخواهد بود. برای پلیس هم کار سختی است که مردم را از ورزشگاه دور نگه دارد و آنها را وادار کند که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. اینکه آنها بخواهند بیرون ورزشگاه آنفیلد جشن بگیرند، مضحک است.

اظهارات اندرسون نارضایتی باشگاه لیورپول را به دنبال داشته و این باشگاه بیانیه ای منتشر کرده که در آن آمده است: در هفته های اخیر با گروه های طرفداری مان تعامل داشتیم که به ما اطلاع دادند می خواهند معیارهای مربوط به فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. در صورتی که مجوز از سرگیری مسابقات داده شود، به همکاری مان با آنها و دیگر سهامداران اصلی برای دستیابی به این هدف حیاتی ادامه می دهیم.

دو روز پیش مارک رابرتس، رئیس پلیس مسابقات فوتبال انگلیس گفت که نیروی پلیس در صورتی که هواداران مقررات مربوط به فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند خواهان لغو بازی ها خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "واکنش باشگاه لیورپول به درخواست شهردار برای نیمه تمام گذاشتن فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه لیورپول به درخواست شهردار برای نیمه تمام گذاشتن فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید