کاخ سفید:دمکرات ها اظهارنامه های مالیاتی ترامپ را نمی بینند

به گزارش نقد و بررسی سینما، تهران - خبرنگاران - میک مولوانی رئیس موقت کارکنان کاخ سفید روز شنبه گفت که اظهارنامه های مالیاتی دونالد ترامپ هرگز در اختیار دمکرات های کنگره قرار نمی گیرد.

کاخ سفید:دمکرات ها اظهارنامه های مالیاتی ترامپ را نمی بینند

به گزارش یکشنبه شب نقد و بررسی سینما به نقل از خبرگزاری رویترز، وی بر کوشش کنگره برای اطلاع بیشتر از امور اقتصادی رئیس جمهوری آمریکا خط بطلان کشید.

دمکرات ها که دست از حمله به ترامپ بر نمی دارند، خواهان دستیابی به اظهارنامه های اقتصادیاتی وی شده اند و این مساله روز چهارشنبه هفته گذشته رسما از سوی ریچارد نیل رئیس کمیته اقتصادیاتی مجلس نمایندگان آمریکا به جریان افتاد.

دمکرات ها از اداره خدمات درآمد داخلی آمریکا خواسته اند این اسناد را ارائه دهد، اما مولوانی گفت که این اتفاق روی نخواهد داد.

دن کیلدی نماینده دمکرات کنگره دستیابی به این اظهارنامه ها را حق قانونی کنگره دانست و گفت که ترامپ، در نیم قرن گذشته، غیرشفاف ترین رئیس جمهوری آمریکا بوده است.

وی اضافه نمود: برعهده ترامپ یا بعضی از وکلای گماشته وی نیست که در خصوص انتشار اظهارنامه های اقتصادیاتی وی مشخص تکلیف نمایند.

وی یادآور شد که رئیس جمهوری نباید برای خود و کنگره در خصوص این مساله که موضوع قانونی تحقیق چه چیز می تواند باشد، تصمیم گیری کند.

همچنین ویلیام کانسوی یکی از وکلای ترامپ گفت که درخواست تنظیم شده از سوی نیل، الزامات قانون اساسی را زیر پاگذاشته است.

یکی از موارد تحقیقاتی که ترامپ و سیستم قضایی آمریکا را هدف قرار داده، تحقیقات دمکرات های مجلس نمایندگان آمریکا در خصوص اظهارنامه های اقتصادیاتی رئیس جمهوری است که اطلاعات مربوط به امپراطوری تجاری وی و آوازه اش به عنوان یک دلال را فاش می نماید.

برخلاف روسای جمهوری پیشین آمریکا طی چند دهه اخیر، ترامپ از انتشار اظهارنامه های اقتصادیاتی اش خودداری نموده، در حالی که مالکیت خود بر بخش های بسیاری چون زمین های گلف، هتل ها، برج ترامپ در نیویورک و عمارت اعیانی خود در مارالاگوی فلوریدا را حفظ نموده است.

شبد**اروپام**9109**

منبع: ایرنا

به "کاخ سفید:دمکرات ها اظهارنامه های مالیاتی ترامپ را نمی بینند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید:دمکرات ها اظهارنامه های مالیاتی ترامپ را نمی بینند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید