گارسیا: رم هنوز هم برای کسب اسکودتو شانس دارد

به گزارش نقد و بررسی سینما، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال رم ادعا کرد تیمش هنوز این شانس را دارد که در چند هفته باقیمانده به خاتمه لیگ دسته اول ایتالیا، صدرجدول را از چنگ یوونتوس درآورد.

گارسیا: رم هنوز هم برای کسب اسکودتو شانس دارد

به گزارش نقد و بررسی سینما، در حالی که تنها 6 هفته دیگر به انتها فصل جاری رقابت های سری A باقیمانده است، میان یوونتوس صدرنشین و رم رده دومی 8 امتیاز فاصله وجود دارد اما با این حال سرمربی جالوروسی معتقد است تیمش این شانس را دارد که اختلاف موجود را جبران کند.

رودی گارسیا که تیمش برای امیدوار ماندن به کسب اولین اسکودتوی خود از سال 2001 امشب (شنبه) در استادیوم المپیکو به مصاف آتلانتا می رود، گفت: برای کسب 3 امتیاز به میدان می رویم، چون هدف مان این است که از بازی های باقیمانده تا انتها فصل حداکثر امتیازات را کسب کنیم و در انتها لیگ در جدول بالاترین صندلی ممکن را داشته باشیم. در حال حاضر کسب عنوان نایب قهرمانی امکانپذیر است، چون در اختیار ما قرار گرفته است و همه چیز برای بقا در این صندلی به خودمان بستگی دارد اما در عین حال ما حمله به صدر جدول را هم در دستور کار داریم.

گارسیا اضافه کرد: هفته پیش بعد از پیروزی یوونتوس برابر لیورنو شنیدم که بعضی می گفتند کورس کسب اسکودتو به انتها رسیده است در حالی که روز قبل از آن و بعد از پیروزی ما همه می گفتند کورس قهرمانی هنوز تمام نشده است. شرایط اما اینگونه نیست. رقابت برای کسب عنوان قهرمانی کاملاً باز است و به همین دلیل ما به حرکت روبه جلوی خود ادامه می دهیم. می خواهیم لیگ را در بهترین وضعیت ممکن به انتها برسانیم.

سرمربی جالوروسی در ادامه توضیح داد: 3 بازی خانگی دیگر داریم و باید از تک تک ثانیه های هر یک از آنها استفاده کنیم. ما تا آخرین لحظه خواهیم جنگید. به توانایی بازیکنانم ایمان دارم. خونسردم اما انگیزه ام را از دست نداده ام. کورس قهرمانی سری A هنوز تمام نشده است و حتی در انتها این هفته هم تمام شده نخواهد بود.

کورس رم و یوونتوس برای تصاحب اسکودتو در شرایطی است که جالوروسی در هفته ماقبل آخر سری A میزبان یوونتوس است.

منبع: تسنیم

به "گارسیا: رم هنوز هم برای کسب اسکودتو شانس دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گارسیا: رم هنوز هم برای کسب اسکودتو شانس دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید