گواردیولا: هر کس بگوید از سیتی می روم، من را نشناخته!

به گزارش نقد و بررسی سینما، گواردیولا در آستانه بازی امروز سیتی با چلسی گفت: مردم چرا باید فکر نمایند که من راضی نیستم؟ چون در آنفیلد باخته ایم یا چون این فصل سه بازی باخته ام؟ اینکه به این دلیل کسی بگوید من در این باشگاه راضی یا شادمان نیستم، دلیل خیلی عجیبی است. من می خواهم اینجا بمانم.

گواردیولا: هر کس بگوید از سیتی می روم، من را نشناخته!

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می گوید در این باشگاه راضی و راضی است و میخواهد به مربی گری در سیتی ادامه دهد.

به گزارش ورزش سه، عملکرد اخیر منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس انتقادهایی را به پپ گواردیولا سرمربی این تیم وارد نموده است. سیتی در حال حاضر در رتبه چهارم جدول واقع شده است و این بدترین رتبه این تیم از زمان سرانجام فصل اول حضور گواردیولا در سیتی در سال 2017 است. سیتی بعد از شکست 3-1 مقابل لیورپول پیش از وقفه بازی های باشگاهی در اروپا حالا 9 امتیاز کمتر از رقیب اصلی اش لیورپول دارد.

اما گواردیولا در آستانه بازی امروز سیتی با چلسی گفت: مردم چرا باید فکر نمایند که من راضی نیستم؟ چون در آنفیلد باخته ایم یا چون این فصل سه بازی باخته ام؟ اینکه به این دلیل کسی بگوید من در این باشگاه راضی یا راضی نیستم، دلیل خیلی عجیبی است. من می خواهم اینجا بمانم.

گواردیولا در ادامه می گوید که بعد از کسب دو قهرمانی پیاپی و شکستن رکورد امتیازهای لیگ برتر در فصل گذشته از چالشی که تیمش سال جاری با آن روبرو است راضی است و آن را جالب می داند. گواردیولا می داند که احتمال کسب سومین قهرمانی پیاپی لیگ برتر توسط سیتی کم است ولی معتقد است که این چالشی است که به او برای ادامه کارش انگیزه می دهد.

گواردیولا تا سال 2021 با سیتی قرارداد دارد و می گوید دست کم تا آن موقع میخواهد در این تیم به مربی گری ادامه دهد. گواردیولا در این باره گفت: می دانم همه جای جهان الان می گویند که تکلیف لیگ برتر دیگر تمام شده. ولی اگر کسی فکر کند که من به خاطر این نتایج استعفا می دهم پس من را نشناخته. من این چالش را دوست دارم. من عاشق فعالیت در چنین وضعیتی هستم. اگر باشگاه فصل آینده من را بخواهد من هم صد در صد می خواهم ادامه بدهم.

پپ در ادامه درباره شایعاتی مبنی بر اینکه او از زندگی در شهر منچستر راضی نیست و به همین خاطر خواستار ترک باشگاه سیتی است گفت: می خواهم در منچستر کار و زندگی کنم. مردم اینجا دوست داشتنی هستند. من می خواهم به این باشگاه یاری کنم پیشرفت کند و بهتر گردد.

گواردیولا درباره علت کسب نتایج نه چندان خوب سیتی در این فصل گفت: من چیزهایی می بینم که شما نمی بینید. من در سیتی در تک تک جلسات تمرینی حضور دارم. من در رختکن حضور دارم، در بازی ها هستم و برنامه های زیادی دارم. برخی وقتها برنامه های ما کار نمی کند و برنده نمی شویم. گاهی اوقات برنامه های ما فاجعه است و تیم بدجوری می بازد. ولی دلیل اینکه به تیمم اعتماد دارم این است که اطلاعات کافی دارم. دلیلش همین است.

منبع: عصر ایران

به "گواردیولا: هر کس بگوید از سیتی می روم، من را نشناخته!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: هر کس بگوید از سیتی می روم، من را نشناخته!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید