آرژانتینی ها هم تیم ملی ایتالیا را تحقیر کردند

به گزارش نقد و بررسی سینما، مسئولان اتحادیه فوتبال آرژانتین با اتخاذ تصمیمی غیرمنتظره روی زخم ناکامی ایتالیایی ها در صعود به جام جهانی 2018 روسیه نمک پاشیدند.

آرژانتینی ها هم تیم ملی ایتالیا را تحقیر کردند

به گزارش نقد و بررسی سینما، در پی ناکامی تیم ملی ایتالیا برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه، اتحادیه فوتبال آرژانتین دیدار محبت آمیز اش مقابل آتزوری که قرار بود پیش از عزیمت آلبی سلسته به روسیه در تاریخ 23 مارس 2018 (3 فروردین سال 97) برگزار شود را لغو کرد.

طبق اعلام سایت ایتااسپورت پرس، اتحادیه فوتبال آرژانتین پس از شکست ایتالیا مقابل سوئد در پلی آف جام جهانی 2018، در نامه ای به مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا از تمایل خود برای لغو دیدار محبت آمیز آلبی سلسته برابر آتزوری خبر داده اند و دلیل آن هم عدم تمایل هواداران برای رویارویی تیمی خارج از جام جهانی و احتمال بلاتکلیف بودن شرایط تیم ملی ایتالیا پس از استعفای سرمربی این تیم و اعمال تغییرات احتمالی در ساختار مدیریتی فدراسیون فوتبال ایتالیا بوده است.

ایتااسپورت پرس با تحقیرکننده توصیف کردن این اتفاق، تصمیم اتحادیه فوتبال آرژانتین را یکی از اولین عواقب ناکامی آتزوری برای صعود به جام جهانی دانسته است.

منبع: تسنیم

به "آرژانتینی ها هم تیم ملی ایتالیا را تحقیر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرژانتینی ها هم تیم ملی ایتالیا را تحقیر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید