گزینه جنجالی برای نیمکت تیم ملی برزیل ، آنچلوتی نیاید، این پرتغالی سرمربی سلسائو می گردد

به گزارش نقد و بررسی سینما، در صورتی که کوشش برزیلی ها برای انتصاب سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به عنوان سرمربی بعدی تیم ملی شان ناموفق باشد، شاید ژوزه مورینیو روی نیمکت سلسائو بنشیند.

گزینه جنجالی برای نیمکت تیم ملی برزیل ، آنچلوتی نیاید، این پرتغالی سرمربی سلسائو می گردد

به گزارش نقد و بررسی سینما به نقل از گل، جایگاه سرمربی در تیم ملی برزیل هنوز خالی است، زیرا تیت پس از باخت تیم به کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 از این پست کناره گیری کرد.

کنفدراسیون فوتبال برزیل (CBF) در حال حاضر در پی کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید است که او هم علاقه مند به این پست است، با این حال آنها یک فهرست کوتاه هم تهیه نموده اند که نام ژوزه مورینیو، مربی آ.اس رم هم در آن هست.

با اینکه اولویت CBF آنچلوتی است، اما مربی ایتالیایی درخواست نموده است تا قبل از خاتمه فصل هر جلسه ای را به تعویق بیندازند. او نمی خواهد پیشنهاد این تیم را که به فینال کوپا دل ری رسیده، رد کند.

آنچلوتی تا سال 2024 با رئال مادرید قرارداد دارد، اما او در قرارداد خود شرایطی دارد که باید در این فصل حداقل یک جایزه بزرگ را به دست آورد.

از بین کاندیداهای دیگری که در این فهرست کوتاه قرار گرفته اند، جورج عیسی سرمربی فنرباغچه، فرناندو دینیز سرمربی فلومیننزه، و هابیل فرریرا سرمربی پالمیراس هستند.

مردان کارلو آنچلوتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز سه شنبه در بازی برگشت با چلسی روبه رو می شوند. ملاقات رفت دو تیم با رجحان 2 بر صفر رئالی ها به خاتمه رسیده بود.

  • سفر رمانتیک و گران قیمت ستاره منچستریونایتد بعد از مصدومیت!
  • 20 حقیقت خواندنی در خصوص دیه گو مارادونا | روزی که اسطوره از مسی دفاع کرد
منبع: همشهری آنلاین

به "گزینه جنجالی برای نیمکت تیم ملی برزیل ، آنچلوتی نیاید، این پرتغالی سرمربی سلسائو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه جنجالی برای نیمکت تیم ملی برزیل ، آنچلوتی نیاید، این پرتغالی سرمربی سلسائو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید