اجازه نمی دهیم به راحتی کاپ قهرمانی از خراسان شمالی خارج گردد

به گزارش نقد و بررسی سینما، خبرنگاران/خراسان شمالی سرپرست تیم کشتی اترک گفت: اجازه نمی دهیم به راحتی کاپ قهرمانی ششمین دوره مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا از خراسان شمالی خارج گردد.

اجازه نمی دهیم به راحتی کاپ قهرمانی از خراسان شمالی خارج گردد

مصطفی دلیریان در نشست خبری که در تاریخ 25 آذر ماه در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید، با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا به میزبانی خراسان شمالی در بجنورد اظهارکرد: تیم اترک از خراسان شمالی یکی از تیم های شرکت کننده در این مسابقات است و کشتی گیران این تیم یقه تیم های دیگر را خواهد گرفت و به راحتی قهرمانی را به سایر تیم ها واگذار نمی کند.

وی اضافه نمود: کشتی گیران این تیم کوشش خواهند کرد تا بر سکوی قهرمانی قرار گیرند.

حمید قشنگ سرمربی تیم اترک نیز در ادامه این نشست خبری خاطرنشان کرد: تیم اترک به عنوان نایب قهرمان در لیگ کشتی نهاده شد و این امر سبب شده تا این تیم علاقمندان خود را پیدا کند.

وی با بیان اینکه اغلب کشتی گیران تیم اترک که در مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا شرکت خواهند کرد، بومی هستند، ادامه داد: شرایط تیم اترک در این مسابقات بستگی به گروه بندی های صورت گرفته دارد.

قشنگ توضیح داد: تیم ایران مال یکی از تیم های رویایی در این مسابقات است چراکه هزینه های زیادی را انجام داده و بهترین کشتی گیران را در اختیار گرفته است.

وی اضافه نمود: پیروزی تیم های اترک و دانشگاه آزاد به صورت 50-50 است و هر کدام از این تیم ها پیروز شوند، می توانند برای مقام سوم و چهارمی به رقابت بپردازند.

سرمربی تیم اترک در ادامه سطح این تیم را بالاتر از تیم های خارجی شرکت کننده در این مسابقات خاطرنشان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که تیم های رقابت کننده ایرانی در مسابقات کشتی جام باشگاه های دنیا در یک گروه قرار نگیرند که این امر هم کیفیت سطح مسابقات و هم جذابیت برای تماشاگران را افزایش می دهد.

قشنگ گفت: ترکیب قرار دریافت تیم ها باید به گونه ای باشد که یا قرعه کشی به صورت 100 درصدی شکل گیرد و یا اینکه امتیاز میزبانی نیز در نظر گرفته گردد.

وی در ارتباط با انصراف تیم های کشتی آمریکا و روسیه از این مسابقات اظهار کرد: اگر دو تیم مذکور در این مسابقات شرکت می کردند، سطح کیفیت مسابقات بسیار بالا می رفت اما تیم های آذربایجان و هندوستان نیز تیم های بدی نیستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اجازه نمی دهیم به راحتی کاپ قهرمانی از خراسان شمالی خارج گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجازه نمی دهیم به راحتی کاپ قهرمانی از خراسان شمالی خارج گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید