اختراع جالب یک پدر برای تنبیه فرزندان سر به هوا ، قفل شدن تلفن همراه در صورت عدم پاسخگویی به والدین

به گزارش نقد و بررسی سینما، یک برنامه نویس خلاق که البته یک پدر دلسوز نیز محسوب می گردد، برنامه ای را اختراع نموده که در صورت عدم پاسخ گویی به تماس والدین گوشی فرزندان را قفل می نماید.

اختراع جالب یک پدر برای تنبیه فرزندان سر به هوا ، قفل شدن تلفن همراه در صورت عدم پاسخگویی به والدین

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگر پدر و مادر هستید ، می دانید که دریافت پاسخی ساده از فرزندتان گاهی اوقات چقدر مهم و البته سخت است. و اگر فرزند یک خانواده باشید می دانید که هر اندازه بزرگ شده باشید باز هم والدینتان نگران می شوند و سعی می نمایند با شما تماس بگیرند.

اکنون یک برنامه نویس به نام نیک هربرت برنامه ای جالب طراحی نموده که در صورت بی توجهی به تماس های والدین، صفحه تلفن همراه دریافت نماینده تماس را اشغال می نماید و تا زمان پاسخ دهی به این تماس اقدام به ارسال پیغام ، زنگ هشدار و مواردی مشابه می نماید تا فرد دریافت نماینده تماس را از شرایط آگاه کند.

آقای هربرت ، از وست ویکام ، جنوب شرقی لندن ، اکنون امیدوار است که این برنامه را بفروشد و از ناامیدی ناشی از عدم پاسخدهی پسر 13 ساله خود بن ، سود اقتصادی ببرد.این مرد 45 ساله می گوید: پسرم از چند سال پیش یعنی از سنین مدرس عادت نموده پاسخ تماس های من یا مادرش را ندهد و این موضوع ما را نکران می نماید. درواقع او صرفا با موبایل خود بازی می نماید یا پاسخ دوست هایش را می دهد.

وی ادامه داد: من امیدوارم که این برنامه روابط ما را بهتر کند. تنها محدودیت برنامه مذکور این است که در گوشی های اندرویدی کار می نماید و بعید نیست بن پسر آقای هربرت یک گوشی جدید خریداری کند که مبتنی بر سیستم عامل iOS است. هربرت 8 ماه زمان و مقادیر زیادی از سرمایه خود را صرف طراحی و ساخت این برنامه نموده است. نکته مهم درباره برنامه او این است که قرار نیست صرفا برای بچه ها کار کند و می توان از آن برای ردیابی و فریز کردن تلفن همسر نیز استفاده کرد. همه کاربران هنگام بارگیری برنامه ، یک اتصال رایگان دریافت می نمایند و قادر خواهند بود پس از مدتی کوتاه خرید برنامه را انجام دهند.

منبع: انتخاب

به "اختراع جالب یک پدر برای تنبیه فرزندان سر به هوا ، قفل شدن تلفن همراه در صورت عدم پاسخگویی به والدین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختراع جالب یک پدر برای تنبیه فرزندان سر به هوا ، قفل شدن تلفن همراه در صورت عدم پاسخگویی به والدین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید