اولیایی: سهام استقلال هم به نام پورحیدری، فتح الله زاده و رضایی است ، سازمان لیگ را طوری تشکیل دادند که اختیارات با فدراسیون باشد

به گزارش نقد و بررسی سینما، مدیرعامل اسبق استقلال گفت: سهام باشگاه استقلال هم در ثبت شرکت ها قانونا به نام مرحوم پورحیدری، فتح الله زاده و امیدوار رضایی است. افرادی که در این زمینه مقصر بودند، باید جوابگو باشند.

اولیایی: سهام استقلال هم به نام پورحیدری، فتح الله زاده و رضایی است ، سازمان لیگ را طوری تشکیل دادند که اختیارات با فدراسیون باشد

کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در مصاحبه با دانشجو در مورد واگذاری سهام سازمان لیگ به کفاشیان و تاج و.. گفت: مشکل ما این است که با قوانین آماتوری می خواهیم فوتبال حرفه ای را اداره کنیم. اگر می خواهیم حرف و حدیثی پیش نیاید، باید اتحادیه باشگاه ها به جای سازمان لیگ مسئولیت ها و امورات را برعهده بگیرد؛ کاری که در همه لیگ های جهان از جمله انگلیس انجام می گردد و قانون فیفاست.

وی اضافه نمود:، چون ما از جامعه مدنی گریزان هستیم آقایان مجبور شدند سهام سازمان لیگ را به نام خودشان بزنند که من پیشنهاد دادم این سهام را به فدراسیون فوتبال هبه نمایند.

اولیایی خاطر نشان کرد: آقای صفایی فراهانی، رئیس وقت فدراسیون فوتبال پذیرفت که مسئولیت برگزاری مسابقات زیر نظر اتحادیه باشگاه ها باشد. به همین منظور من به همراه آقایان دانشور، عباس ترابیان، مرتضوی و علی کاظمی ساختمانی اجاره و اقدام به برگزاری مسابقات کردیم، اما با تغییر ریاست فدراسیون، این مسئولیت با تشکیل سازمان لیگ که شامل اعضای خود فدراسیون (علی کفاشیان، مهدی تاج، عزیزالله محمدی، محمد نبی و علی کاظمی) بود، به این سازمان واگذار شد تا اتحادیه نقشی نداشته باشد و همه چیز در حوزه اختیارات فدراسیون باشد.

مدیرعامل اسبق استقلال تاکید نمود: با این وجود اگر این 5 نفر (علی کفاشیان، مهدی تاج، عزیزالله محمدی، محمد نبی و علی کاظمی) سهام خود در سازمان لیگ را به صورت محضری هبه نموده باشند، کار درستی را انجام داده اند. در این زمینه شاید آقایان فداکاری هم نموده باشند و من هیچ کم کاری و اهمالی از آن ها سراغ ندارم. چون این ها دیگر مسئولیتی نداشتند، نمی توانستند سهام را منتقل نمایند. اشکال و تقصیر گردن مسئولینی است که بعد از عزیزمحمدی به سازمان لیگ آمده اند و تغییرات و انتقال سهام را انجام نداده اند.

وی در سرانجام توضیح داد: نه تنها سازمان لیگ، بلکه استقلال و پرسپولیس هم چنین مسئله ای را دارند. سهام باشگاه استقلال هم در ثبت شرکت ها قانونا به نام مرحوم پورحیدری، فتح الله زاده و امیدوار رضایی است؛ اگر کار اموال مرحوم پورحیدری به انحصار وراثت بیفتد و خانواده پورحیدری ادعای باشگاه را بنمایند، افرادی که در این زمینه مقصر بودند، باید جوابگو باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اولیایی: سهام استقلال هم به نام پورحیدری، فتح الله زاده و رضایی است ، سازمان لیگ را طوری تشکیل دادند که اختیارات با فدراسیون باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولیایی: سهام استقلال هم به نام پورحیدری، فتح الله زاده و رضایی است ، سازمان لیگ را طوری تشکیل دادند که اختیارات با فدراسیون باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید