بازی های ایران در جام جهانی روسیه 2018

به گزارش نقد و بررسی سینما، روسیه تابستان 2018 میلادی میزبان جام جهانی است و مسافران بسیاری به این کشور سفر خواهند کرد. بسیاری از مردم کشورمان نیز به خاطر بازی های ایران در جام جهانی 2018 و بعلاوه سفر نسبتا راحت به روسیه در صف مسافران به روسیه هستند و قصد دارند بازی های تیم ملی کشورمان را به صورت زنده دیدن نمایند. همانطور که میدانید تیم ملی کشورمان با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه است و برای بالا رفتن از گروه خود کاری بس سخت پیش رو دارد. اگر شما هم جز آن دسته از ایرانی ها هستید که به دیدنی بازی های ایران در جام جهانی 2018 خواهید رفت، با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در خصوص این مسابقات و نحوه سفر به روسیه در اختیار شما قرار دهیم.

بازی های ایران در جام جهانی روسیه 2018

خوب است بدانید که تور جام دنیای روسیه نیز به وسیله آژانس های مسافرتی بسیاری برگزار می گردد اما خودتان هم به راحتی می توانید به روسیه سفر کنید.

بازی اول: ایران - مراکش

اولین و ساده ترین بازی تیم ملی کشورمان در جام دنیای روسیه با تیم مراکش روز 25 خرداد ساعت 18:30 در شهر سن پترزبورگ روسیه و در استادیومی با همین نام که متعلق به تیم زنیت است، برگزار می گردد. این استادیوم گنجایش حدود 62 هزارتفر دارد و به جز بازی تیم ملی ایران، میزبان 6 بازی دیگر نیز هست.

بدون شک سن پترزبورگ زیباترین شهر در میان سایر شهرهای میزبان ایران در جام دنیای 2018 است و احتمالا مقصد بسیاری از هموطنانمان در جام دنیای خواهد بود تا علاوه بر دیدنی بازی تیم ملی ایران به گشت و گذار در شهر نیز بپردازند. برای سفر به سن پترزبورگ کافی است اقدام به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل های سن پترزبورک برای تاریخ مورد نظر خود کنید.

بازی دوم: ایران - اسپانیا

دومین بازی ایران در جام دنیای 2018 روز 30 خرداد ساعت 21:00 در شهر کازان و در استادیوم کازان آرنا برگزار می گردد؛ یک بازی سنگین با تیم قهرمان اروپا که یکی از مدعیان قهرمانی دنیا نیز هست. این استادیوم 45 هزار نفر گنجایش دارد و به جز بازی تیم ملی کشورمان میزبان 5 بازی دیگر نیز هست. برای سفر به کازان می توانید هم مسیر هوایی را انتخاب کنید و هم با اتوبوس های رایگانی که روسیه فراهم نموده است سفر کنید. در صورتی که مایل به خرید بلیط هواپیما هستید نقد و بررسی سینما این امکان را برای شما فراهم نموده است که با کارت های عضو شتاب بلیط کازان را بخرید. شما بعلاوه می توانید رزرو هتل را زودتر انجام دهید تا در هزینه های سفر به روسیه کنید.

بازی سوم: ایران - پرتغال

حساس ترین بازی ایران در جام دنیای 2018 بازی با پرتغال است؛ ممکن است این بازی در صعود تیم دوم معین نماینده باشد . یه همین خاطر هم خیلی از هموطنانمان مایلند این بازی را از نزدیک دیدن نمایند. بازی ایران پرتغال در جام دنیای 2018 روز 4 تیر ساعت 21:30 در استادیوم موردویا آرنا شهر سارانسک برگزار می گردد. فاصله این شهر تا مسکو حدود 500 کیلومتر است و می توان برای رسیدن به این شهر از اتوبوس های رایگان فراهم شده به وسیله روسیه استفاده کرد. البته بهتر است پرواز کازان را نیز چک کنید شاید پروازی با قیمت مناسب پیدا کردید و احتیاج به سفر زمینی نداشتید. با توجه به دیروقت بودن بازی در این شهر بهتر است از قبل اقدام به رزرو هتل نیز بکنید.

منبع: فلای تودی

به "بازی های ایران در جام جهانی روسیه 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های ایران در جام جهانی روسیه 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید