برترین طراحی کابینت آشپزخانه 2021

به گزارش نقد و بررسی سینما، خبرگزاری خبرنگاران- بازسازی خانه شما می تواند ارعاب آور باشد زیرا می خواهید برترین تصمیمات را بگیرید. با کمی آینده نگری امکان انتخاب عالی برای کابینت آشپزخانه وجود دارد. این پست به شما یاری می نماید تا قبل از خرید کابینت آشپزخانه نو خود به چه نکاتی توجه کنید. قبل از خرید کابینت آشپزخانه نو خود، مطمئن شوید که برنامه درستی برای بازسازی آشپزخانه خود دارید. شما باید اولویت ها و اهداف را تعیین کنید. شما بعلاوه باید پس از آنالیز چیدمان ها و طرح های مختلف آشپزخانه و بعلاوه برنامه ریزی فضای نگهداری و فضا، دید واضحی از ظاهر آشپزخانه داشته باشید. در نهایت، شما به بودجه ای احتیاج دارید که بتوانید با آن کار کنید. مواردی که هنگام انتخاب کابینت نو باید در نظر بگیرید: میزان گیری دقیق وسایل برقی با طراحی نو، بودجه، چه نوع چیدمانی مورد استفاده قرار می گیرد، کدام تکنولوژی ها برای خانه های منطقه استاندارد است، چه مدت شما در خانه می مانید.

برترین طراحی کابینت آشپزخانه 2021

برنامه ریزی و طراحی فضا

کابینت آشپزخانه بخش بزرگی از طراحی خانه است و همچنان بخش مهمی در قیمت گذاری و ارزش خانه است. اما چیزهای زیادی باید از انتخاب مواد، قیمت و سبک در نظر گرفته گردد. اساسی ترین بازسازی می تواند بسیار پرهزینه و زمان بر باشد، بنابراین قبل از آغاز به آنالیز محصولات و مواد، مراحل زیر را انجام دهید.

مرحله 1 - رسیدگی به مسائل فروش مجدد

تکنولوژی های خود را با داده های بازار و سایر خانه های منطقه مطابقت دهید. به این فکر کنید که آیا این فضا اجاره ای خواهد بود یا مکانی که تا آخر عمر در آن خواهید ماند و دوست خواهید داشت. بسیار مهم است که مقدار زمانی را که قصد دارید در خانه بمانید معین کنید.

مرحله 2 - معین محدوده

این بستگی به بودجه شما و شرایط فعلی آشپزخانه دارد. اگر فضای شما فقط احتیاج به کمی آراستگی دارد بدون تغییر لوازم اصلی یا چیدمان، تعویض درهای کابینت یا رنگ آمیزی تازه آشپزخانه می تواند راهگشا باشد. اما در زمانی که با کابینت های غیر مستحکم و مسائل مربوط به چیدمان روبرو می شوید، بهتر است به فکر کابینت های تازه باشید.

مرحله 3 - تصمیم گیری در خصوص چیدمان آشپزخانه

کابینت آشپزخانه یک فضای کاری مناسب و کاربردی در هر خانه است. قبل از انتخاب نما، با یک طراحی دقیق که با پنجره ها، درها و سایر ابعاد معماری مقیاس بندی شده است، آغاز کنید. مکان تأسیسات مانند اتصالات آب و فاضلاب و برق بسیار مهم است، مخصوصاً اگر بازسازی شامل هرگونه پیکربندی مجدد فضایی باشد. طراحی ها باید مکان تهویه مطبوع، لوله کشی گاز، تهویه هوا و گرمایش و پریزهای برق را معین نمایند. قبل از انتخاب کابینت، باید مقدار گیری های دقیق هرگونه لوازم موجود یا تازه را که در طرح تازه استفاده می گردد، شامل یخچال، مایکروویو، سینک ظرفشویی، آبگرمکن، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی می گردد را تایین کنید.

مرحله 4 - ترسیم طرح

یک طرح کاربردی ایجاد کنید که وسایل را با کارآمدترین استفاده از فضا مرتب کند. مطمئن شوید که آن را ساده و در عین حال در دسترس نگه می دارید. باید بین یخچال، مایکروویو، سینک ظرفشویی، آبگرمکن، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی جهت خوبی وجود داشته باشد. قرار دادن مراکز مهم، لوازم جانبی و نگهداری آشپزخانه و بعلاوه تعداد دفعات استفاده از آنها باید مورد توجه قرار گیرد. چیدمان های معمول آشپزخانه مستقیم، U شکل، L شکل و جزیره ای است. رنگ کابینت برای سال 2021 بسیار مجذوب کننده و تازه است که سبز آبی با کمی رنگ خاکستری است.

مرحله 5 - ارائه طرح خود

بیشتر صاحب خانه ها تصمیم می گیرند طرح های خود را به شرکت های بازسازی خانه ارائه دهند، مگر اینکه شما خود یک پیمانکار بازسازی در تجارت هستید. مشاوره بازسازی آشپزخانه با ایده ای دقیق در خصوص خواسته های صاحب خانه می تواند به شما در تحقق رویاهایتان و جلوگیری از مسائل مربوط به قوانین ساختمان یاری کند. آنها بعلاوه می توانند به شما در جلوگیری از تصمیمات بازسازی با هزینه بالا مانند جابجایی لوله کشی، برق و خراب کردن دیوارهای باربر یاری نمایند. وقتی نوبت به تعویض کابینت می رسد، اینها می تواند نگرانی هایی را به همراه داشته باشد، به ویژه هنگامی که فضا را به طور قابل توجهی تغییر می دهید.

مجموعه سازادیزاین در زمینه های طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی، طراحی و اجرای فضاهای عمومی، طراحی و اجرای پروژه های خاص، نظارت بر اجرای طرح و کنترل مهندسی فعالیت دارد. شما عزیزان می توانید جهت استعلام به روز قیمت کابینت با کارشناسان مجرب سازادیزاین به وسیله شماره 021-22303445 تماس گرفته و از مشاوره تخصصی این مجموعه بهره مند شوید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "برترین طراحی کابینت آشپزخانه 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین طراحی کابینت آشپزخانه 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید