تشکر دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از ایران

به گزارش نقد و بررسی سینما، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به ابراهیم شکوری از نحوه میزبانی فدراسیون فوتبال در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی زیر 19 سال آسیا تقدیر و تشکر کرد.

تشکر دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از ایران

به گزارش گروه ورزشی نقد و بررسی سینما، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی نوشت:

از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا، صعود تیم ملی زیر 19 سال ایران به مرحله نهایی مسابقات زیر 19 سال آسیا 2020 را با کسب رتبه اول گروه چهارم تبریک می گویم. همچنین مایلم بابت برگزاری پیروز مسابقات مرحله انتخابی زیر 19 سال آسیا 2020 در شهر تهران در کشور جمهوری اسلامی ایران تبریک می گوییم.

تیم ملی زیر 19 سال ایران عزم و تعهد خود را در طول مرحله انتخابی نشان داده است که همین سبب این دستاورد برای تیم شده است. به علاوه این پیروزیت بدون شک نشان دهنده تعهد، سخت کوشی و کوشش های خستگی ناپذیر فدراسیون فوتبال در راستای برگزاری این مسابقات در چنین سطح حرفه ای است. در ضمن صمیمانه از اعضای تیم برگزار کننده مسابقات بابت کوشش های صورت گرفته و میزبانی فوق العاده از هیات اعزامی AFC و تیم های شرکت کننده تشکر می کنیم.

مجددا تبریک عرض می کنیم و آرزوی بهترین ها را برای شما در راستای آماده سازی برای مسابقات نهایی در اکتبر 2020 داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تشکر دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکر دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید