تمرین برفی و آفتابی تیم فوتبال امید بدون کرانچار و با 4 غایب

به گزارش نقد و بررسی سینما، تمرین تیم فوتبال امید کشورمان در زمین چمن مصنوعی آموزشگاه ملی فوتبال برگزار گردید.

تمرین برفی و آفتابی تیم فوتبال امید بدون کرانچار و با 4 غایب

به گزارش خبرنگار ورزشی نقد و بررسی سینما، اولین تمرین تیم فوتبال امید کشورمان پیش از سفر به قطر و حضور در تورنمنت چهارجانبه امروز (جمعه) در زمین چمن مصنوعی آموزشگاه ملی فوتبال برگزار گردید.

این تمرین از ساعت 11 در شرایطی در زمین چمن مصنوعی برگزار گردید که زمین سفید پوش بود و برف همچنان روی چمن وجود داشت. این تمرین قرار بود در زمین شماره دو برگزار گردد که این زمین هم برفی بود و شرایط تمرین را نداشت. با این حال پس از سی دقیقه آفتاب تمام برف ها را آب کرد.

در تمرین امروز 25 بازیکن حضور داشتند که معراج اسماعیلی، حبیب فرعباسی، مهدی قائدی و رضا شکاری غایب بودند. حمیدرضا طاهرخانی نیز به دلیل سرماخوردگی کنار زمین حضور داشت و تمرین نکرد.

زلاتکو کرانچار به دلیل شرایط جوی فرودگاه استانبول نتوانست به تهران بیاید و در تمرین امروز غایب بود. او ساعت 13 به تهران می رسد و از فردا تمرینات را زیر نظر می گیرد.

در تمرین امروز رضا شاهرودی و سهراب بختیاری زاده بازیکنان را زیر نظر گرفتند. بازیکنان ابتدا 15 دقیقه به گرم کردن پرداختند و سپس کارهای تاکتیکی شروع شد.

بازیکنان پس از انجام بخش اول تمرین به دو تیم تقسیم شده و به فوتبال درون تیمی پرداختند. در بازی درون تیمی سینا زامهران دچار مصدومیت شد و تمرین نکرد.

تمرین امروز 75 دقیقه به طول انجامید و بازیکنان پس از سرد کردن به هتل برگشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تمرین برفی و آفتابی تیم فوتبال امید بدون کرانچار و با 4 غایب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین برفی و آفتابی تیم فوتبال امید بدون کرانچار و با 4 غایب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید