تکواندو خراسان رضوی همچنان روی نوار حاشیه

به گزارش نقد و بررسی سینما، پس از آنکه فدراسیون تکواندو در پی مخالفت و اعتراض مربیان و داوران استان خراسان رضوی به تداوم حضور رئیس سابق این هیات در راس کار، محسنیان از پیشکسوتان خوش نام استان ‬را به عنوان سرپرست انتخاب و معرفی کرد تا وی برای مقدمات برگزاری مجمع را فراهم کند.

تکواندو خراسان رضوی همچنان روی نوار حاشیه

در پی آن با دستور فتاحی مدیرکل ورزش استان، انتخاب نماینده 5 شهرستان برای حضور در مجمع لغو و مقرر شد در جلسه ای مجدد نسبت به انتخاب این 5 عضو مجمع استان انتخاب شوند. اما عدم نظارت از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان باعث شد تا بازهم همان داستان قبلی با تخلفات متعدد تکرار گردد.

کاندیداهای حضور در انتخابات هیات تکواندو استان با ارسال نامه ای به اداره کل و ذکر تخلفات اجرا شده در جلسه فوق، خواهان ورود مستقیم فتاحی به موضوع شدند. اما نکته ای که خیلی جای تعجب دارد، اینکه چرا در چنین جلسه ای روسای هیات ها برای رای گیری حضور ندارند و نماینده آنها در جلسه شرکت نموده است.

از سوی دیگر شنیده می گردد، فدراسیون تکواندو در حکم سرپرستی محسنیان یک ماه برای برگزاری مجمع به وی زمان داده است که این نکته نیز جای تعجب دارد. در حالی که معمولاً احکامی از این دست بین سه تا شش ماه برای برگزاری مجمع زمان می دهند. از سوی دیگر اصرار فدراسیون برای برگزاری قریب الوقوع مجمع به چه دلیل است؟ در جایی که استانهایی چون مازندران و اصفهان ماه هاست که با سرپرست اداره می شوند، چرا فدراسیون هنوز مقدمات لازم را فراهم ننموده، به دنبال انتخاب رئیس است.

به نظر می رسد عزمی برای برگزاری انتخابات هیات تکواندو خراسان رضوی در یک فضای عادلانه در بین نیست و فتاحی مدیرکل استان نیز که قول داده بود اجازه هرگونه اعمال نفوذ در انتخابات هیات ها را نخواهد داد، تا کنون قدم مثبتی در این راستا حداقل برای تکواندو برنداشته است.

اینکه اهالی تکواندو استان چرا چنین حرکت هایی را شاهد هستند، برکسی پوشیده نیست و هدف تنها تداوم حضور رئیس قبلی است و بس، ولی این انتظار از اداره کل استان وجود دارد که از حق و حقوق ورزشکاران بر اساس منافع ورزش استان خود دفاع نموده و با فدراسیون همسو نگردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تکواندو خراسان رضوی همچنان روی نوار حاشیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندو خراسان رضوی همچنان روی نوار حاشیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید