مراحل نصب شیشه رنگی بین کابینتی

به گزارش نقد و بررسی سینما، خبرگزاری خبرنگاران- شیشه رنگی بین کابینتی نمونه ای از ایده های خلاقانه برای افزایش کارایی و زیبایی یونیت های دیواری در محیط آشپزخانه است. شیشه رنگی یکی از راه هایی برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه است و بعلاوه برای تنوع و هماهنگی با طراحی داخلی و بین ویترین هایی که از مواد و رنگ های مختلف شیشه استفاده شده کاربرد دارد. نحوه نصب شیشه رنگی بین کابینتی و استفاده از این روش راحت است اما با تعدادی اقدامات تخصصی همراه است. آینه ها نشان دهنده تنوع طرح و رنگ در فراوری و نصب شیشه در بین کابینت محسوب می شوند. هماهنگی الگوی شیشه ای منتخب با سبک سرامیکی کف آشپزخانه و سایر عناصر دکوراتیو در خاص شدن فضای آشپزخانه تاثیر بسزایی دارد.

مراحل نصب شیشه رنگی بین کابینتی

نحوه نصب شیشه بین کابینت به چه صورت است؟ قیمت شیشه بین کابینت آشپزخانه بر چه اساسی محاسبه می گردد؟ جنس شیشه رنگی بین کابینتی چیست؟ افزایش نصب شیشه های بین کابینتی در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران و اصفهان و در نهایت استعلام قیمت شیشه های بین کابینتی، درصد بالایی از نظرات کاربران را به خود اختصاص داده است.

شیشه رنگی بین کابینتی چیست؟

شیشه رنگی بین کابینتی یا شیشه دکوراتیو بین کابینتی را با انواع کابینت ترکیب می نمایند تا دکوراسیون آشپزخانه را تغییر دهد. به علت استحکام بالا، سهولت در نظافت، ظاهر زیبا و متنوع و بعلاوه عدم رشد و نفوذ آلاینده ها به داخل این وسایل شیشه ای بین کابینتی، بسیار مناسب برای فضای آشپزخانه شناخته شده است. همانطور که استفاده از شیشه در طراحی چراغ های دیواری تزیینی تاثیر دارد، ترکیب آن با روتختی و دیگر سبک های کف و سقف، امروزه نیز برای پوشاندن فضای بین مبلمان استفاده می گردد. این سبک دکوراسیون در طراحی و ساخت کفپوش های پارکت، سرامیک و موارد مشابه استفاده می گردد و به شما امکان می دهد که فضاهای خالی بین مبلمان را با شیشه پُر کنید.

پوشاندن فضای بین کابینت آشپزخانه با شیشه های بین کابینتی یک تکه، آینه ای و طرح دار ضمن اینکه امکان پوشش و نگهداری تجهیزات خاص موجود در محیط را فراهم می نماید، زیبایی و منحصر به فرد بودن را به فضا می بخشد. تمیز و مرتب نگه داشتن فضای آشپزخانه یکی دیگر از مزایای عملی شیشه های بین کابینتی است. پس این تنوع ساختارهای طراحی شده برای دکوراسیون آشپزخانه بسیار مناسب است.

محل نصب شیشه رنگی بین کابینتی

شیشه رنگی بین کابینتی مستقیماً در حفره بین کابینت ها نصب می گردد. هنگام نصب می توانید به دیوارهای بین کابینت بالا و پایین شیشه بچسبانید تا با رنگ کابینت آشپزخانه مطابقت داشته باشد. حتی می توانید این شیشه های زیبا را روی سطح کابینت ها نیز نصب کنید. پیاده سازی این ایده فضاهای پخت و پز مختلف و تغییرات مطلوب در این محیط را فراهم می نماید.

نحوه نصب شیشه رنگی بین کابینتی

مراحل نصب شیشه رنگی بین کابینتی در چند مرحله تخصصی خلاصه شده است. در این قسمت اشاره ای کلی و مختصر به مراحل اصلی اجرای سازه های شیشه ای بین کابینتی ارائه نموده ایم تا با مراحل نصب و اجرای شیشه های بین کابینتی آشنا شوید.

● برشلیزری شیشه لاکوبل رنگی

● برش فضا و کلید و پریز

● نصب شیشه با چسب مخصوص

● برش لبه با ابزار الماس

● میزان گیری فضای مورد نظر به وسیله کارشناس متخصص

مزیت نصب شیشه بین واحدهای بلند در آشپزخانه

همانطور که در مقدمه گفته شد، شیشه بین ویترین ها با هدف نظم بخشیدن به فضای آشپزخانه و ایجاد محیطی خاص و زیبا طراحی شده است. در این قسمت شما را با مزایای عملی نصب شیشه رنگی بین کابینتی آشنا می کنیم.

شیشه لاکوبل رنگی بین قطعات مبلمان، نور را به زیبایی منعکس می نماید. رنگ های متنوع شیشه رنگی لاکوبل بین واحدهای دیوار انتخاب را آسان تر می نماید. شیشه های رنگی در میان یونیت های دیواری یک انتخاب شیک و مدرن با زیبایی فوق العاده است. ویترین های رنگی لاکوبلبه راحتی در دکوراسیون آشپزخانه شما ادغام می شوند. اگر در پی فضای آشپزخانه بزرگتر هستید، شیشه رنگی بین کابینتی انتخاب خوبی است. مقاومت در برابر ضربه و مقاومت در برابر حرارت از دلایل مهم نصب شیشه لاکوبل بین کابینتی است.تمیز کردن شیشه بدون درز یا فرورفتگی بسیار ساده تر از دیوارهای ساخته شده از سرامیک، آجر و... است.

شیشه لاکوبل رنگی بین کابینت های دیواری و به عنوان پوششی تزئینی و در عین حال بادوام است که انتخاب خوبی برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه شماست. البته از شیشه لاکوبل رنگی برای روکش کابینت، پارتیشن و ... نیز استفاده می گردد.

شیشه های بین کابینتی لاکوبل سه نوع ساده، رنگی وچاپی هستند که هر کدام با توجه به فضای آشپزخانه مانند شلوغ، یک تکه، کوچک و ... می توانند گزینه مناسبی برای نصب شیشه های بین کابینتی باشند. شیشه طرح دار بین کابینتی نمونه ای از طراحی شیشه های بین کابینتی است که امروزه مورد توجه افراد قرار گرفته است. با استفاده از این مدل در هم تنیده می توانید به راحتی دکوراسیون را تنظیم و تغییر دهید.

مهمترین عوامل موثر بر قیمت شیشه کابینت به توضیح زیر می باشد:

  • ضخامت و کیفیت شیشه بین کابینت ها
  • تعداد قفسه های سرپوشیده برای حمل شیشه
  • تعداد مورد احتیاج شیشهرنگی
  • تعداد دفعاتی کهکلید و پریز داخل کابینت قفل رنگی قرار داده شده است

پس اگر می خواهید قیمت شیشه بین کابینت آشپزخانه را بدانید باید موارد فوق را در اختیار متخصص نصب شیشه رنگی بین کابینتی قرار دهید تا بتوانید قیمت تقریبی را بدست آورید.

نحوه انتخاب رنگ شیشه لاکوبل

هنگامی که تصمیم به انتخاب یک شیشه رنگی برای دکوراسیون آشپزخانه خود گرفتید، انتخاب رنگ مهمترین گزینه ای است که باید در نظر بگیرید. در بین رنگ شیشه های لاکوبل رنگی دو رنگ در طیف سرد و گرم وجود دارد که در انتخاب باید به تاثیر رنگ های مکمل و تاثیر روانشناسی آنها توجه کرد. به عنوان مثال رنگ آبی فضایی آرام و رنگ قرمز یا نارنجی فضایی هیجان انگیز در فضای آشپزخانه ایجاد می نماید. رنگ های خردلی نیز می توانند انتخاب های بسیار خوبی برای دکوراسیون چوب و ام دی اف باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مراحل نصب شیشه رنگی بین کابینتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراحل نصب شیشه رنگی بین کابینتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید