خبرنگاران پنج هکتار اراضی ملی شهرستان خنداب برطرف تصرف شد

به گزارش نقد و بررسی سینما، اراک - خبرنگاران - مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: پنج هکتار اراضی ملی شهرستان خنداب از دست متصرفان خارج شد که ارزش آن ها بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال است.

خبرنگاران پنج هکتار اراضی ملی شهرستان خنداب برطرف تصرف شد

احمد مرزبان روز یکشنبه در گفت و گو با نقد و بررسی سینما اضافه کرد: با اطلاع از تعرض اراضی دولتی در منطقه قطب آباد شهرستان خنداب این مهم به صورت ویژه در دستور کار یگان حفاظت ملی زمین و مسکن نهاده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: اراضی برطرف تصرف شده در 2 قطعه زمین به وسعت 14 هزار و 500 متر مربع از دو پلاک ثبتی در شهرستان کمیجان است.

مرزبان اضافه کرد: کارکنان یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با تحقیقات میدانی و هماهنگی اجرا شده با مراجع قضایی این اراضی را خلع ید و به اراضی دولتی بازگرداندند.

وی از شهروندان استان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری مراتب را در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی با تلفن گویای 1656 به یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن اطلاع دهند.

استان مرکزی با مساحتی معادل 29 هزار و 530 کیلومتر مربع حدود یک و 82 صدم درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده و این استان بر اساس آخرین تقسیمات کشوری دارای 12 شهرستان، 23 بخش، 32 شهر، 66 دهستان، یکهزارو 394 آبادی دارای سکنه و 46 آبادی خالی از سکنه است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پنج هکتار اراضی ملی شهرستان خنداب برطرف تصرف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پنج هکتار اراضی ملی شهرستان خنداب برطرف تصرف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید