دستگیری کلاهبرداران 13.5 میلیارد ریالی در مشهد

به گزارش نقد و بررسی سینما، خبرنگاران: رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: سه برادر که با پخش اطلاعیه هایی به صورت اینترنتی و کاتالوگ در زمینه فروش گیه آلوئه ورا بیش از 13 میلیارد ریال کلاهبرداری نموده بودند دستگیر شدند.

دستگیری کلاهبرداران 13.5 میلیارد ریالی در مشهد

به گزارش نقد و بررسی سینما از مشهد مقدس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بیدمشکی اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مشهدی مبنی بر اینکه افرادی با پخش اطلاعیه هایی به صورت اینترنتی و کاتالوگ در سطح شهر در زمینه فروش بوته گیاه آلوئه ورا اقدام به کلاهبرداری از آنان نموده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی نهاده شد.

بیدمشکی اضافه کرد: با توجه به شکایات مطرح شده کاراگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با اخذ اظهارات شکات تحقیقات خود را در این زمینه شروع کردند که در تحقیقات اولیه تعیین شد سه برادر در ابتدا بدون طی کردن مراحل کسب مجوز اقدام به ایجاد شرکتی غیر مجاز نموده اند.

وی توضیح داد: این سه برادر با راه اندازی سایتی در اینترنت و پخش بروشور و کاتالوگ به صورت گسترده در سطح خراسان رضوی پس از جلب نظر مشتریان و فروش بذر گیاه آلوئه ورا به هر یک از شکات به مبالغی بین ده تا پانزده میلیون تومان اعتماد آنان را با وعده و وعیدهای مختلف در مورد خرید تضمینی محصولات پس از به ثمر رسیدن گیاه جلب نموده اند.

بیدمشکی اعلام کرد: در نهایت پس از مدتی کار و زحمت شبانه روزی شکات و به ثمر رسیدن محصول و مراجعه به شرکت، متهمان از خرید محصولات امتناع می نموده و با این روش توانسته اند مبالغی را از شکات کلاهبرداری نمایند.

وی اعلام نمود: با آنالیز پرونده و پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی، متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه تا به امروز 18 نفر شاکی در این زمینه شناسایی و مبلغ کلاهبرداری به بیش از 13 میلیارد و 500 میلیون ریال رسیده است و موضوع کماکان تحت آنالیز است، اعلام کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

ب

منبع: تسنیم

به "دستگیری کلاهبرداران 13.5 میلیارد ریالی در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری کلاهبرداران 13.5 میلیارد ریالی در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید