دیوارهای خانه را تزیین کنید

به گزارش نقد و بررسی سینما، اگر در پی ایده هایی برای تغییر حال وهوای خانه هستید دیوارها جای مناسبی برای شروع هستند.

دیوارهای خانه را تزیین کنید

دیوارهای خالی و بزرگ، فرصت های زیادی به شما می دهند تا با ایجاد تغییرات کوچک، حال وهوای خانه را به کلی عوض کنید. حتی یک تغییر کوچک می تواند ظاهر خانه را حسابی تغییر دهد. در این مطلب از نقد و بررسی سینما به بیان ایده های تزیین دیوار در منزل می پردازیم.

ایده های تزیین دیوار در منزل

فرقی نمی کند سلیقه و سبک وسیاق خانه شما چه باشد. در ادامه ایده های متعددی را عنوان می کنیم که از میان آن ها می توانید هرکدام را که متناسب با سلیقه و دکور خانه شما بود استفاده کنید.

تزیینات دیواری سنتی

برای تزیین دیوار خانه لازم نیست خودتان را به آثار هنری مدرن محدود کنید. از آویزهای سنتی که با نخ و پارچه تهیه می شوند استفاده کنید. این آویزها معمولا رنگ های بسیار متنوعی دارند و دارای طرح های خیره کننده و متفاوت هستند. اگر دکوراسیون خانه شما ساده و خنثی است، با اضافه کردن این تزیینات دیواری مجذوب کننده می توانید حسابی خانه را تغییر دهد.

نصب آینه از ایده های تزیین دیوار در منزل

آینه می تواند نور را منعکس کند و کمک می کند که یک فضای کوچک، وسیع تر و روشن تر به نظر برسد. برای تزیین دیوار خانه بخصوص برای جاهایی که کوچک هستند از آینه های بزرگ استفاده کنید. آینه های تزیینی و کوچک هم با طرح های متنوع در فروشگاه های لوازم منزل پیدا می شود. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب میز کنسول را کجای خانه بگذاریم؟ سر بزنید.

کشیدن نقاشی دیواری

اگر علاقه مند به هنر هستید یا خودتان دستی بر نقاشی دارید می توانید یکی از دیوارهای خانه را طبق سلیقه خودتان نقاشی کنید. با اضافه کردن نقاشی دیواری به خانه، ظاهر کلی آن حسابی تغییر می کند و می توانید سلیقه هنری خود را نیز به دیگران نشان دهید.

نصب قفسه و شلف

اگر روی زمین جایی برای گذاشتن وسایل ندارید می توانید از قفسه های دیواری استفاده کنید. انواع قفسه با جنس های مختلف چوبی و فلزی را روی دیوار نصب کنید و وسایلی مثل کتاب، تندیس های کوچک و سایر وسایل تزیینی خود را روی آن قرار دهید.

تزیین با سبدهای حصیری از ایده های تزیین دیوار در منزل

می توانید روی دیوار چند سبد حصیری نصب کنید و داخل آن ها متناسب با فصل یا متناسب با نیاز خود، وسایل و تزیینات مختلف قرار دهید. مثلا در تابستان می توانید داخل آن ها دسته گل بگذارید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گیاهان آپارتمانی هرگز خراب نمی شوند! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "دیوارهای خانه را تزیین کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوارهای خانه را تزیین کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید