رانندگان در یک برنامه 3 ساله صاحب خانه می شوند

به گزارش نقد و بررسی سینما، مراسم امضای تفاهم نامه تامین مسکن رانندگان حمل و نقل عمومی برون شهری کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار گردید.

رانندگان در یک برنامه 3 ساله صاحب خانه می شوند

به گزارش گروه مالی نقد و بررسی سینما، مراسم امضای تفاهم نامه تامین مسکن رانندگان حمل و نقل عمومی برون شهری کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی، صبح امروز سه شنبه مورخ 13 بهمن ماه امسال در وزارت خانه راه و شهرسازی برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این نکته که مولفه مسکن به عنوان یک پیشران مالی اهمیت دارد، گفت: همه مدیران وزارت راه و شهرسازی کوشش خود را برای تامین مسکن رانندگان حمل و نقل عمومی برون شهری کشور به کار بستند، تا این تفاهم نامه به نتیجه برسد.

*رانندگان در یک برنامه 3 ساله صاحب خانه می شوند

وزیر راه و شهرسازی در تشریح جزئیات این تفاهم نامه گفت: هدف این تفاهم نامه تامین مسکن برای 222 هزار نفر از رانندگان حمل و نقل برون شهری است که طی یک برنامه 3 ساله به خاتمه خواهد رسید.

وی در بیان گام اول برای تحقق هدف تفاهم نامه مذکور گفت: در گام اول به همت مدیران استانی و همچنین متولیان حمل و نقل برون شهری، عملیات آماده سازی زمین انجام خواهد شد.

اسلامی تاکید نمود: در گام دوم این تفاهم نامه کوشش می کنیم تا تسهیلات بانکی متناسب با توان رانندگان را در اختیار آن ها قرار دهیم و امیدواریم این امر به یاری وزارت رفاه به خاتمه برسد.

عضو کابینه دولت دوازدهم با اشاره به کوشش همه ارگان های دولتی و نهادهای حاکمیتی برای ساخت مسکن گفت: معاونت مسکن و ساختمان، سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت شهرهای جدید، بانک مسکن و بنیاد مسکن، همه و همه باید پای کار بیایند تا این تفاهم نامه به اهداف خود دست پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رانندگان در یک برنامه 3 ساله صاحب خانه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانندگان در یک برنامه 3 ساله صاحب خانه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید