سالانه 10 هزار اسپانیایی از ایران تماشا می نمایند

به گزارش نقد و بررسی سینما، سالانه 10 هزار اسپانیایی به ایران سفر می نمایند و سن حدود 5000 نفر از این از گردشگران، بین 50 تا 60 سال است که به صورت عملی تمام جهان را سفر نموده اند.

سالانه 10 هزار اسپانیایی از ایران تماشا می نمایند

به گفته ادواردو لوپز بوسکتس، سفیر کشور اسپانیا در ایران، کشور اسپانیا در مقام اول گردشگر و گردشگر کشاورزی قرار گرفته است.

بوستکس با بیان اینکه صنعت گردشگری در اسپانیا پیروز به آن شده که حدود 12 درصد در حوزه های دیگر خود را وارد کند، اعلام کرد که یکی از قطب های بسیار مهم در کشور اسپانیا صنعت گردشگری است.

سفیر اسپانیا در ایران با بیان اینکه در ابتدا این افراد در سفری که انجام می دهند جذب بناهای تاریخی و فرهنگ کشور ایران می شوند، توضیح داد:

بیشتر گردشگران اسپانیایی می توانند به صورت روان انگلیسی صحبت نمایند و می توانند تمام زیبایی هایی که ملاحظه نموده اند را در زمان بازگشت به دیگران منتقل نمایند.

وجود امام رضا (ع) در مشهد به گفته ایشان یکی از نعمت های مهم این کشور است و تمامی گردشگر ها نیز جذب زیبایی این مکان زیارتی می شوند.

سفیر اسپانیا در ایران با بیان اینکه افرادی که به ایران می آیند به وسیله افرادی مشاوره می گیرند و به ایران سفر می نمایند، اعلام کرد که ایرانیان مقیم اسپانیا، بیشترین افرادی هستند که در این آژانس ها حضور دارند.

بوستکس اضافه نمود که راه اندازی خط هوایی مادرید به ایران، چیزی است که در سفرهای خود به ایران به آن توجه داشتم.

وی تاکید نمود:

باید برای جذب گردشگر های اسپانیایی به ایران و گردشگران ایرانی به اسپانیا بتوانیم خطی را راه انداری گردد.

بوستکس با اشاره به اخذ ویزای شینگن اعلام کرد که در طول 3 سال، تعداد افرادی که ویزا اخذ کردند سه برابر شده و گرفتن وقت دیدار مشکل اساسی این بخش است.

به گفته سفیر اسپانیا در ایران در حال حاضر اگر کسی درخواست ویزا برای اسپانیا کند، می تواند وقت دیدار را برای روز بعد یا نهایتا هفته بعد داشته باشد و 15 روز نیز طول می کشد که ویزای خود را اخذ نمایند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "سالانه 10 هزار اسپانیایی از ایران تماشا می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالانه 10 هزار اسپانیایی از ایران تماشا می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید