سی ان ان: انتظار ترامپ برای فراوری واکسن کرونا قبل از انتخابات ریشه در واقعیت ندارد

به گزارش نقد و بررسی سینما، ترامپ وعده داده تا اول پاییز واکسن کرونا برای مردم آمریکا در دسترس باشد اما به نظر می رسد این یک رویا بیش نیست.

سی ان ان: انتظار ترامپ برای فراوری واکسن کرونا قبل از انتخابات ریشه در واقعیت ندارد

به گزارش سی ان ان؛ رییس جمهور ترامپ به طرز ناامیدانه ای کوشش می نماید دائماً از واکسنی برای کووید 19 صحبت کند که قرار است به زودی به دست مردم آمریکا برسد؛ او این بار اکتبر را وعده داده است یعنی درست چند هفته قبل از انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر.

ترامپ هر روز صحبت جدیدی در خصوص واکسن کرونا و تعداد دوزهای آن می گوید و از 100، 250 و 500 میلیون دوز واکسن جدیدی سخن می گوید که خیلی خیلی زود و قبل از خاتمه سال به دست همه مردم آمریکا خواهد رسید. محققان نیز امیدوار هستند که یک واکسن برای کرونا کشف نمایند اما در خصوص اینکه چنین واکسنی بتواند ریشه کرونا را بخشکاند، تردیدهای جدی دارند.

سی ا ن ان وعده ها و شعارهای ترامپ را خیالی می داند و می نویسد: آمارها و اطلاعاتی که دونالد ترامپ در خصوص واکسن خیالی کرونا می دهد ریشه در واقعیات ندارند.

به نظر می رسد این اظهارات سیاسی هستند و تنها برای ارتقای ترامپ در نظرسنجی های پیش از انتخابات انجام می شوند. هم اکنون دانشمندان کشورهای مختلف 29 دارو را برای یافتن راهی به منظور شکست کووید 19 مورد مطالعه و آزمایش قرار داده اند اما هیچیک هیچ زمانی را برای به نتیجه رساندن تحقیقات خود اعلام ننموده اند؛ اما این ترامپ است که دستور کار خود را داشته و اعلام نموده تا قبل از سوم نوامبر- روز انتخابات- واکسن به دست مردم آمریکا خواهد رسید.، شفقنا

منبع: ایران آنلاین

به "سی ان ان: انتظار ترامپ برای فراوری واکسن کرونا قبل از انتخابات ریشه در واقعیت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی ان ان: انتظار ترامپ برای فراوری واکسن کرونا قبل از انتخابات ریشه در واقعیت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید