فارس من، نگرانی مردم درباره هزینه رومینگ در راهپیمایی اربعین

به گزارش نقد و بررسی سینما، همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی، تعدادی از مخاطبان درباره پوشش دهی ارتباطی اپراتورها و هزینه رومینگ ابراز نگرانی کردند که این موضوع پیگیری شد.

فارس من، نگرانی مردم درباره هزینه رومینگ در راهپیمایی اربعین

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی نقد و بررسی سینما، همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی و حضور پرشور مردم در این حماسه بزرگ، تعدادی از مخاطبان درباره پوشش دهی ارتباطی اپراتورها و هزینه رومینگ ابراز نگرانی کردند.

این مخاطبان در سامانهفارس من با ذکر مثالی از اپراتور همراه اول، بیان کردند: در آستانه پیاده روی اربعین حسینی و این حماسه جهانی اپراتورهای تلفن همراه داخلی در اقدامی بی سابقه قیمت بسته های اینترنت رومینگ خود را به بیش از چهار برابر افزایش داده اند و این افزایش قیمت در چند روز اخیر رخ داده است به طور مثال همراه اول بسته 100مگابایت رومینگ را از قیمت 14هزار تومان به 60 هزار تومان افزایش داد و دیگر اپراتور ها هم حدودا به همین نسبت افزایش قیمت داده اند، دلیل این افزایش قیمت بی سابقه چیست؟ آیا این جای خدمت به زوار اربعین است؟

تعرفه اربعین سال جاری اعلام می گردد

با پیگیری های انجام شده خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی نقد و بررسی سینما، روابط عمومی همراه اول، ضمن تکذیب این موضوع، بیان کرد: تعرفه ها و نرخ هایی که در این گزارش به آن اشاره شده است، بسته هایی است که برای اربعین سال گذشته بوده و با بسته های عادی رومینگ مقایسه شده است.با توجه به این موضوع، این دو تعرفه با یکدیگر قابل مقایسه نیست و به زودی برای اربعین سال جاری، تعرفه های این اپراتور اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فارس من، نگرانی مردم درباره هزینه رومینگ در راهپیمایی اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، نگرانی مردم درباره هزینه رومینگ در راهپیمایی اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید