فراخوان جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف

به گزارش نقد و بررسی سینما، خبرگزاری خبرنگاران- دوازدهمین دوره از جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف به منظور ایجاد فرصت برای معرفی و تجاری سازی دستاوردهای فنی و پژوهشی دانشجویان، دانش آموختگان، استادان دانشگاه ها، کارآفرینان و صاحبان ایده برگزار می گردد.

فراخوان جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف

به گزارش خبرگزاری نقد و بررسی سینما به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف؛ جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف، رویدادی است که به اهتمام مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف توانسته است طی 11 دوره نقشی مهم در معرفی کسب و کار های نوپا به سرمایه گذاران ایفا کند.

این رویداد به وسیله مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی شده و اکنون به صورت کشوری پیشرفته و در بخش ها و حوزه های مختلف برگزار می گردد.

جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار عرصه ای برای ارائه دستاورد های فنی- پژوهشی دانشجویان، دانش آموختگان، استادان دانشگاه ها، کارآفرینان، صاحبان ایده های کسب و کار است بعلاوه فضایی است که برای برای طرح نیازمندی های صنعت، که در نهایت از رهگذر سرمایه گذاری صنعت در کسب و کار های دانش بنیان، فرصتی را برای همکاری مؤثر و نظام مند صنعت و دانشگاه فراهم می آورد.

لازم به ذکر است در طی مراحل این جشنواره، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با مفاهیم و اصول کسب و کار و تمرین عملی آن ها بر مبنای ایده محوری و فناورانه خود، در یک محیط رقابتی نسبت به آماده سازی طرح خود جهت ارائه به نهاد ها و اشخاص سرمایه گذار اقدام می کنند.

شایان ذکر است خروجی نهایی جشنواره، ایده ها و طرح های رجحان است که ضمن برخورداری از خدمات حمایتی مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف و سایر نهاد های حامی، سایر سرمایه گذاران به منظور تجاری شدن طرح و فراوری محصول مربوطه را خواهند داشت.

این جشنواره در دو بخش شامل ایده و طرح نوآورانه و کسب و کار های نوپا (استارتاپ ها) برگزار می گردد. ایده ها و طرح های شرکت کننده در هر سرفصل به طور جداگانه مورد داوری و ارزیابی قرار گرفته و برگزیدگان هر حوزه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

برگزیدگان از جوایزی همانند جوایز نقدی، تسهیلات مقرون به صرفه قیمت و امکان استقرار در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف بهره مند خواهند شد. در ضمنً امکان سرمایه گذاری صندوق شریف و سایر سرمایه گذاران در طرح های برگزیده نیز وجود دارد. کوشش جشنواره این است که با ایجاد ارتباط میان صاحبان ایده و کارآفرینان با سرمایه گذاران، بتواند طرح ها را به مرحله تجاری سازی برساند.

خاطر نشان می گردد؛ یکم بهمن 1400، آخرین مهلت ارسال طرح ها به این دوره از جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف است و اختتامیه جشنواره پس از برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی منتورینگ و انجام مراحل داوری در بهار 1401 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "فراخوان جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید