فروشگاه های زنجیره ای آبادان تعطیل می شوند

به گزارش نقد و بررسی سینما، فرماندار آبادان با تأکید بر تعطیلی همه فروشگاه های زنجیره ای شهرستان، گفت: همه اصناف ملزم به رعایت این امر هستند و اداره صمت موظف به تأمین اقلام اساسی شهرستان در این مدت شده است.

فروشگاه های زنجیره ای آبادان تعطیل می شوند

به گزارش نقد و بررسی سینما به نقل از خبرنگار مهر ، سید زین العابدین موسوی عصر امروز در جمع نقد و بررسی سینما با تشریح مصوبات نشست که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و فرماندار ویژه خرمشهر نیز برگزار شد، اظهار کرد: موضوع تهدید سلامت مردم با توجه به جهش آمارها فوق العاده مهم و حیاتی است و با متخلفینی که بیانیه های شورای تأمین را نادیده می گیرند یا ناقص اجرا می کنند، برخورد جدی می شود.

وی اضافه نمود: لذا با توجه به حساسیت موضوع از فردا تمام فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های مشابه در منطقه تعطیل خواهد بود و هیچ عذری پذیرفته نیست؛ همه اصناف ملزم به رعایت این امر هستند و این تصمیم لازم الاجر است و با متخلفان آن برخورد خواهد شد.

موسوی ادامه داد: همچنین انتقال متوفیان به آرامستان ها فقط با آمبولانس های تحت اختیار آرامستان و با نرخ مصوب شهرداری صورت می پذیرد.

وی خبر داد: شهرداری ها نیز مکلف شدند نسبت به تعطیلی جدی همه کیوسک ها و غرفه های در سطح شهر را بدون هیچ ملاحظه ای اقدام کنند، بدیهی است حق الاجاره مدت تعطیلی اخذ نخواهد شد.

رئیس شورای تأمین آبادان اضافه نمود: اداره صمت آبادان نیز موظف به تأمین اقلام اساسی شهرستان در این مدت شده است. همچنین مقرر شد نیروی انتظامی و اجراییات شهرداری هر دو شهرستان نسبت به تعطیلی و جمع آوری آثار میوه فروشی ها و سایر بساطی ها از میدان الفی تا خرمشهر در اسرع وقت اقدام و متخلفان را به دادسرا معرفی کنند.

موسوی بیان داشت: درب ورودی و درب های اضطراری تمام بازارچه ها نیز توسط نیروی انتظامی مسدود و کنترل خواهد شد.

وی در انتها گفت: اجازه تردد به خودروهای حامل مواد غذایی، سوخت، دارو، مواد فاسدشدنی و مواد اولیه کارخانجات و اجازه عبور به پیمانکاران دوایر دولتی فقط با ارائه معرفی نامه در ورودی شهرستان آبادان نیز از دیگر مصوبات این نشست است.

منبع: اقتصادنیوز

به "فروشگاه های زنجیره ای آبادان تعطیل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه های زنجیره ای آبادان تعطیل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید