مینیون ها دنیا را تسخیر کردند

به گزارش نقد و بررسی سینما، فیلم نو مینیون ها آمار فروش خود را در سطح بین المللی به 500 میلیون دلار رساند.

مینیون ها دنیا را تسخیر کردند

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، مینیون ها: ظهور گرو در گیشه های خارج از آمریکا با اقبال روبه رشد و با فروش دیروز خود (یکشنبه) از مرز 500 میلیون دلار عبور کرد.

فیلم های قبلی این مجموعه سینمایی شامل مینیون ها در سال 2015 و من نفرت انگیز 3 در سال 2017 هر یک بیش از 700 میلیون دلار در خارج از آمریکا فروش کردند و در سطح دنیا به فروشی بیش از یک میلیارد دلار دست یافتند.

تا این لحظه فیلم نو این مجموعه با محاسبه فروش آمریکا به رقم فروش 868.8 میلیون دلاری در سطح دنیا رسیده است.

این فیلم دنباله ای بر فیلم مینیون ها در سال 2015 و پنجمین فیلم از مجموعه من نفرت انگیز است و به کارگردانی مشترک کایل بالدا و براد آبلسون و جاناتان دل وال ساخته شده است.

در این انیمیشن بار دیگر استیو کرل در نقش گرو و پی یر کافین در نقش مینیون ها بازگشته اند و تراجی پی. هنسون، میشل یئو، رزا، ژان-کلود ون دام، لوسی لاولس، دولف لاندگرن، دنی ترخو، راسل برند، جولی اندروز و آلن آرکین آن ها را همراهی می نمایند.

مینیون ها: ظهور گرو نخستین بار در جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن انسی در 13 ژوئن 2022 به نمایش عایدی و اکرانش در آمریکا را از یکم جولای به وسیله یونیورسال پیکچرز آغاز کرد.

این انیمیشن با بودجه 80 میلیون دلاری ساخته شده و با فروش 868 میلیون دلاری تا به اینجا پرفروش ترین فیلم پویانمایی 2022 و چهارمین فیلم پرفروش سال است.

فروش این انیمیشن آن را تا به اینجا در ردیف 26 از میان50 انیمیشن پرفروش تاریخ جای داده است و البته انیمیشن دیگری از سال 2022 وارد این لیست 50 تایی نشده است.

منبع: فرارو

به "مینیون ها دنیا را تسخیر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینیون ها دنیا را تسخیر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید