سینما

مقایسه شیائومی 13T و 13T پرو؛ تفاوت های کم اما مهم!

شیائومی 13T و 13T پرو جدیدترین گوشی های شبه پرچم دار شیائومی محسوب می شوند که سپتامبر امسال رونمایی و راهی بازار شده اند. حالا این گوشی ها با اختلاف قیمت تقریبا 10 میلیون تومان (در لحظه نگارش این متن) در بازار کشور ما هم در دسترس قرار دارند و در نتیجه فرصتی...

29 مهر 1402

محمد بحرانی و سام درخشانی با چهره متفاوت در مافیا

بازی شب های مافیا زودیاک در ادامه روند منطقی بازی سازی در نمایش خانگی، به سراغ مدل نوی از این بازی رفته است و با بازتعریف برخی نقش ها و اضافه شدن شخصیت های نو به بازی به غنای بیشتر این بازی خانوادگی که مورد توجه بسکمک از جوانان و خانواده هاست کمک کرده است.

17 مرداد 1402

آخرین شرایط بازیگر سینما و تلویزیون در بیمارستان ، فعلا دستگاه به من وصل است

محمد فیلی، بازیگر پیشکسوت کشورمان که به دلیل عارضه مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، گفت: عمل سنگینی داشتم اما خدا را شکر الان خوبم.

11 اردیبهشت 1402

در خانه جاکفشی جادار بسازید

اگر می خواهید ورودی خانه شما منظم و شیک گردد، پیشنهاد ویژه ای برایتان داریم. ما را همراهی کنید.

25 دی 1401

روایت زندگی پیرمردی که موش آزمایشگاهی یک پزشک شد

کاوه ثابت پور کارگردان و نویسنده فیلم کوتاه قلاب به ارائه توضیحاتی درباره شکل گیری ایده این فیلم با موضوع پیرمردی که در حوض خانه اش ماهیگیری می نماید، پرداخت.

17 دی 1401

حقایقی درباره کارهای کمپانی دیزنی که شاید نمی دانستید!

خبرنگاران: 1- آیا می دانید اگر از هر زاویه ای به میکی ماوس نگاه کنید، گوش هایش کاملاً گرد هستند؟! خب، شما همواره او را به شکل سمت چپ دیده اید و کسی او را با گوش هایی به شکل سمت راست به یاد ندارد!

19 آذر 1401

روستای اولسبلنگاه بهشتی دیگر در دل جنگل های گیلان

روستای ییلاقی اولسبلنگاه شهر ماسال سوژه شهروند خبرنگار ما شده است.

29 آبان 1401

خبر بد برای هواداران گوشی آیفون

اطلاعات بیشتری در خصوص افزایش هزینه های ساخت آیفون 15 اولترا افشا شده است. افشاکننده می گوید که صورتحساب نو برای تأمین مواد ساخت تا 100 دلار افزایش می یابد.

25 آبان 1401

کوچکترین تلویزیون دنیا به میزان تمبر پستی!

در دنیایی که نمایشگر ها روزبه روز بزرگتر می شوند، شرکتی به نام TinyCircuits تصمیم گرفته است راستا دیگری را پیش بگیرد؛ ساخت کوچکترین تلویزیون دنیا. این شرکت از دو نمونه اولیه از تلویزیون های TinyTV خود رونمایی کرد.

7 آبان 1401

بهترین امتیاز برای دوربین سلفی و کیفیت فیلمبرداری آیفون 14 ، موفقیتی برای گوشی تازه اپل

اپل آیفون 14 پرو امتیازات برتر دی ایکس او مارک (DxOMark) را برای عملکرد دوربین سلفی و کیفیت فیلمبرداری به دست آورد. در آزمایش دوربین دی ایکس او مارک (DxOMark)، آیفون 14 پرو، مدل پرچمدار اپل به امتیازات فوق العاده ای دست یافته است.

9 مهر 1401

مینیون ها دنیا را تسخیر کردند

فیلم نو مینیون ها آمار فروش خود را در سطح بین المللی به 500 میلیون دلار رساند.

9 شهریور 1401

برگزاری دومین هفته فیلم استرالیا در موزه سینمای ایران

تهران (پانا) - پنج فیلم از سینمای استرالیا در دومین هفته فیلم استرالیا در موزه سینمای ایران نمایش داده می گردد.

7 شهریور 1401

من ثروتمندم، داوری بیشترین ضربه را به تیم هایم زد

قلعه نویی گفت: من آدم ثروتمندی هستم و بازیکنان خوبی دارم که سرمایه تیم هستند.

23 مرداد 1401

راهنمای سفر به اصفهان از زبان یک اصفهانی

سفر کردن همیشه از یک جایی شروع می شود، یک وقت هایی دانشجوییم و همه چیز در سفرهای ارزان، هتل های کم قیمت و ساندویچ بندری خلاصه می شود، یک وقت هایی هم بعد از هفته ها کار کردن، فکر لم دادن در کاناپه های یک هتل 5 ستاره، خوردن استیک تنوری و آب گریپ فروت آتش سفر...

13 مرداد 1401

برنامه ویژه برای خداحافظی سیدجلال حسینی

پس از صحبت های رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معین شد که سیدجلال حسینی کاپیتان این تیم دیگر در قامت بازیکن در زمین فوتبال حضور نخواهد داشت و قرار است به زودی او به عضویت کادر فنی سرخ پوشان دربیاید. این موضوع البته قرار است طی یکی دو روز آینده و پس...

31 تیر 1401

بهمن فرمان آرا: اصراری نمی بینم که تحت هر شرایطی فیلم بسازم

تماشا چهره بهمن فرمان آرا، آن هم مقابل دوربین و اندک نقشه هایی که پذیرفته، دل پذیر بوده و هرکدام ویژگی های خاص خودش را داشته است. وقتی در هم صحبتی های گاه به گاه به ماجرای بازیگرشدنش می رسیم، خاطره و نقل قول همیشگی رفیق دیرینه اش، عباس کیارستمی را یادآوری...

26 تیر 1401

سرمایه گذاری رکوردشکن وال استریت در فیلم های مستقل کن

سرمایه های بخش خصوصی با این توجیه که پول در تولید فیلم و سریال هایی نهفته که باید تامین کننده نیاز سرویس های تماشای آنلاین باشند، به بخش تولید این محتوا سرازیر شده است.

12 تیر 1401

کوالکام از اولین فیلم 8K HDR گرفته شده با گوشی موبایل رونمایی کرد

کوالکام ویدئویی را منتشر نموده که به وسیله اولین گوشی هوشمند دنیا که قادر به فیلمبرداری 8K HDR است، گرفته شده است. این ویدیوی 1.5 دقیقه ای در سواحل غربی آمریکا، در سواحل کالیفرنیا تا واشنگتن فیلمبرداری شده است.

31 خرداد 1401

جدال کفتار و گراز و پلنگ

خبرنگاران : اقدام بموقع کفتار موجب نجات گراز شد.

25 خرداد 1401

برترین مانیتورهای گیمینگ زیر 10 میلیون تومان (فروردین 1401)

در این بخش از راهنماهای خرید خبرنگاران مگ، به سراغ برترین مانیتورهای گیمینگ زیر 10 میلیون تومان بازار رفته ایم که می توانند انتخاب های مناسب و باکیفیتی برای شما باشند.

18 خرداد 1401
تعداد: (85)