نشست تخصصی مسوولان 2 فدراسیون با سرپرست کاروان برگزار شد

به گزارش نقد و بررسی سینما، مسئولان فدراسیون های پزشکی - ورزشی و والیبال امروز نشستی را با سرپرست کاروان ایران در المپیک برگزار کردند.

نشست تخصصی مسوولان 2 فدراسیون با سرپرست کاروان برگزار شد

به گزارش گروه ورزشی نقد و بررسی سینما، به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، نشست تخصصی رشته های اعزامی به المپیک 2020 با حضور نصرالله سجادی سرپرست کاروان، مهدی علی نژاد سرپرست معاون قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان، علی رغبتی نماینده وزارت ورزش و جوانان، علیرضا رحیمی عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، مریم موسوی از کمیته بین الملل و فدایی کارشناس مرکز نظارت بر تیم های ملی به همراه مسئولان و کادرفنی فدراسیون های پزشکی - ورزشی و والیبال برگزار شد.

پیمان فخری درباره این نشست گفت: نشست نخست با حضور مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد که ابتدا گزارشی درباره برنامه هایی که برای ورزشکاران المپیکی در نظر دارند، ارائه و سپس درباره شرایط کنترل دوپینگ بحث و مصاحبه شد.

در ادامه قرار شد 29 ورزشکار المپیکی ضمن حضور در دوره های آموزشی ضددوپینگ، تحت معاینات و آزمایش های دوره ای قرار گیرند تا اگر دچار آسیب دیدگی هستند درمان ها آغاز شود. برهمین اساس قرار شد تا برنامه جامعی تدوین و در اسرع وقت اجرا شود.

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی درباره نشست با مسئولان فدراسیون والیبال نیز اظهارداشت: این نشست که با حضور داورزنی رئیس فدراسیون و خوش خبر سرپرست تیم های ملی والیبال برگزار ابتدا گزارشی از برنامه های تیم ملی ارائه شد.

در ادامه نیز به ارزیابی گروه ایران و همچنین بازی های تدارکاتی و مسابقات والیبال پیش رو پرداخته شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نشست تخصصی مسوولان 2 فدراسیون با سرپرست کاروان برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست تخصصی مسوولان 2 فدراسیون با سرپرست کاروان برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید