پایه های پرسپولیس در انتظار پول ماندند

به گزارش نقد و بررسی سینما، رقابت های فوتبال پایه کشور در رده های مختلف در حالی هفته های پایانی خود را پشت سر می گذارد که تکلیف قهرمان بعضی از پایه ها تعیین شده است.

پایه های پرسپولیس در انتظار پول ماندند

تیم های پایه پرسپولیس که در فصل جاری با مدیریت محسن خلیلی توانستند نتایج به مراتب بهتری نسبت به گذشته بگیرند با چالش اقتصادی برای حفظ بازیکنان خود روبرو شده اند.

اعضای تیم های امید تا نونهالان پرسپولیس تا به امروز تنها 30 درصد از قراردادهای فصل جاری خود را دریافت نموده اند تا آنها طبق قوانین مربوط به آئین نامه نقل و انتقالاتی سازمان لیگ به علت عدم دریافت نیمی از مبالغ قراردادهایشان بتوانند در روزهای پیش رو فسخ یکطرفه نمایند.

همین امر باعث اعتراض مربیان تیم های پایه شده است تا بازیکنانی که خودشان تربیت نموده اند در همان آموزشگاه پرورش پیدا نمایند و در ادامه بتوانند به عنوان محصول آموزشگاه پرسپولیس به تیم بزرگسالان بپیوندند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که سومین ماه فعالیت خود در پرسپولیس را پشت سر می گذارد تا کنون به تیم های پایه پولی را پرداخت ننموده است تا آخرین پرداختی مربوط به دوران سرپرستی مجید صدری گردد.

محسن خلیلی مدیر آموزشگاه باشگاه پرسپولیس پس از دو بار نامه نگاری با درویش ملاقات حضوری با او گذاشت تا مدیرعامل پرسپولیس را در جریان امور تیم های پایه و شرایط آنها قرار دهد.

از این رو درویش که اعتقاد زیادی به حفظ بازیکنان آموزشگاه و استفاده از آنها دارد چاره ای جز پرداختی زود هنگام به بازیکنان تیم های پایه نداشته باشد.

در صورتیکه درویش نتواند مسئولیت خود در قبال بازیکنان پایه را انجام دهد تعداد زیادی از آنها به باشگاه های فعال دیگر می فرایند تا سرخپوشان مرکز باز هم برای جذب همان افراد مجبور به هزینه های میلیارد تومانی دیگر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پایه های پرسپولیس در انتظار پول ماندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایه های پرسپولیس در انتظار پول ماندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید