ژاپنی تازه نفس بازار خودرو ایران، پلاک شد، عکس

به گزارش نقد و بررسی سینما، اولین دستگاه سوزوکی جیمنی پلاک ملی را دریافت کرد. این شاسی بلند آفرودی به وسیله شرکت راسا موتور خاورمیانه به بازار ایران آمده و فعلاً فروش نسخه 5 در آن شروع شده است.

ژاپنی تازه نفس بازار خودرو ایران، پلاک شد، عکس

به گزارش خبرگزاری نقد و بررسی سینما و براساس گزارش آخرین خودرو، اولین سوزوکی جیمنی پلاک ملی از نسخه سه در این شاسی بلند ژاپنی است که مالکیت آن برای شرکت راسا موتور خاورمیانه بوده و به تست های فنی اختصاص داشته است. حال گفته می شود که بزودی پلاک ملی جیمنی 5 در هم صادر می شود و در آینده نزدیک، فروش نسخه سه در این محصول وارداتی هم در سامانه آغاز می شود.

سوزوکی جیمنی سه در با نسخه GLX به وسیله راسا موتور خاورمیانه به فروش می رسد. این خودرو به پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه چهار سیلندر و 16 سوپاپ 101 اسب بخار قدرت را با گشتاور130 نیوتن متر فراوری می نماید. جعبه دنده جیمنی راسا موتور خاورمیانه از نوع 4 سرعته اتوماتیک AT با فناوری اووِر درایو است که توان را به چرخ های جلو و عقب می رساند. مصرف سوخت بهینه جیمنی کمتر از 7 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است و یکی از کم استهلاک ترین پیشرانه های کمپانی سوزوکی را دارد.

سوزوکی جیمنی راسا موتور خاورمیانه در تیپ GLX به فرمان یاریی برقی، تنظیم شرایط انتقال قدرت چرخ های جلو و عقب با قابلیت یاری سنگین، شبیه ساز قفل دیفرانسیل الکتریکی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی 9 اینچی، شش کیسه هوا، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، تهویه اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل آغاز حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، فناوری LED چراغ ها با چراغشوی، سنسور نور و… مجهز است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "ژاپنی تازه نفس بازار خودرو ایران، پلاک شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپنی تازه نفس بازار خودرو ایران، پلاک شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید