17 کیلومتر خط کشی محوری در خیابان قزوین

به گزارش نقد و بررسی سینما، برای بهسازی زیر ساخت های شهری و خدمت رسانی بهینه به شهروندان،عملیات خط کشی محوری خیابان قزوین به طول 17 هزار متر (17 کیلومتر)، از سوی معاونت حمل ونقل ترافیک منطقه 10 انجام شد.

17 کیلومتر خط کشی محوری در خیابان قزوین

به گزارش نقد و بررسی سینما،شهردار منطقه 10 با اعلام این خبر گفت : ایمن سازی محورها و شریان های اصلی شهری یکی از مهم ترین سرفصل های طرح خدمت در منطقه است. بر این اساس، تا به امروز 228 گل گارد در بزرگراه شهید نواب صفوی نصب شده است. بعلاوه 10 گاردریل نیز در این بزرگراه تا به امروز تعویض شده و قرار است روند تعویض گاردریل های بزرگراه شهید نواب صفوی تا خاتمه اجرای طرح خدمت ادامه یابد.

رضا شرفی در ادامه با اشاره به اجرای خط کشی محوری کل خیابان قزوین به طول 17 هزار متر (17 کیلومتر) ، اضافه کرد:اکیپ های اجرایی منطقه تا به امروز اقدام به خط کشی عابرپیاده به اندازه 182 متر در محور خیابان قزوین تقاطع امامزاده معصوم (ع) نموده اند.

او بهبود، ترمیم و نوسازی معابر را یکی دیگر از سرفصل های اصلی طرح خدمت برشمرد: بیش از 2365 تن آسفالت برای انجام روکش مکانیزه آسفالت و بعلاوه لکه گیری و روکش دستی در 20 محور از نواحی سه گانه به مساحت 15 هزار و 878 مترمربع اجرا شده است.

به گفته شرفی،بعلاوه 410 مترمربع از جداره های شهری پیرایش و 250 مترمربع از جداره ها هم رنگ آمیزی و 70 مترمربع از جداره ها نیز سیمانکاری شده اند. بعلاوه بیش از 50 مترمربع از جداره های بزرگراه شهید نواب صفوی نیز نماسازی شدند.

بازپیرایی، بازسازی، نوسازی و هوشمندسازی بوستان ها و فضاهای سبز شهری را از روینمودهای اصلی اجرای طرح خدمت است که رضا شرفی یاد آور شد:حدود 64 هزار مترمربع از بوستان های منطقه در این مدت هوشمندسازی شده اند. بعلاوه در دو روز ابتدایی طرح خدمت، چهار هزار مترمربع از معابر و حدود 40 هزار مترمربع از بوستان ها هم هوشمند سازی شدند.

بازپیرایی موزه حیات وحش هفت چنار از دیگر اقدامات اجرای طرح خدمت است. شهردار منطقه 10 در این باره گفت: 2400 مترمربع از فضای سبز موزه هفت چنار و 825 اصله درخت و درختچه نیز در محورهای مختلف منطقه کاشته شده اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "17 کیلومتر خط کشی محوری در خیابان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "17 کیلومتر خط کشی محوری در خیابان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید