9 اینفلوئنسر چینی با هدف آشنایی با گردشگری خوراک و آثار تاریخی وارد زنجان شدند

به گزارش نقد و بررسی سینما، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، 9 اینفلوئنسر چینی با هدف آشنایی با گردشگری خوراک و آثار تاریخی وارد زنجان شدند.

9 اینفلوئنسر چینی با هدف آشنایی با گردشگری خوراک و آثار تاریخی وارد زنجان شدند

اینفلوئنسرهای چینی متشکل از چهار گروه هفت تا 10 نفره با موضوعات خوراکی، فرهنگی و...وارد کشورمان شده اند و گروه خوراکی به این استان سفر نموده اند.

این گروه پیش از سفر به زنجان میهمان استانهای قزوین و گیلان بودند که استان زنجان سومین مقصد آنان به شمار می رود.

این گروه پس از ورود به شهر زنجان از رختشویخانه بازدید کردند و با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، غذاهای ثبت ملی شده و سنتی استان زنجان آشنا شدند.

طبق برنامه ریزی ها قرار است این گروه فردا سه شنبه از مکانهای تاریخی مهم این استان از جمله معبد داش کسن و گنبد سلطانیه بازدید نمایند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی استان زنجان در این خصوص گفت: ایران سلام پروژه ای است که در قالب آن، 20 اینفلوئنسر جوان چینی با بیش از 60 میلیون دنبال نماینده در شبکه های اجتماعی به منطقه ها مختلف ایران سفر می نمایند.

سید سعید صفوی افزود: این اینفلوئنسر ذیل چهار موضوع طبیعت و تنوع اقلیمی، تاریخی و فرهنگی، جاده ابریشم و خوراک با همکاری وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به فراوری محتوا و معرفی جاذبه های گردشگری کشورمان خواهند پرداخت.

وی در ملاقات با این گروه چینی که در حال سرو غذاهای ثبت شده زنجان بودند، گفت: ایران و چین اشتراکات فرهنگی فراوانی دارند که میتوان از این ظرفیتها استفاده کرد.

این مسئول با بیان اینکه چین خواستگاه اژدها است و نماد سال نو کشورمان نیز به این مهم اختصاص دارد، ادامه داد: این استان آثار تاریخی متعددی و غذاهای مختلفی را در خود جای داده و بازدید از این مکانها می تواند به آشنایی و شناخت بیشتر شما یاری کند.

اینفلوئنسرهای چینی هم با تست غذاهای مختلف و ابراز رضایت تمایل خود را برای بازدید از آثار تاریخی اعلام کردند.

این گروه پس از اقامت در زنجان به استان آذربایجان شرقی سفر می نمایند.

منبع: همگردی

به "9 اینفلوئنسر چینی با هدف آشنایی با گردشگری خوراک و آثار تاریخی وارد زنجان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 اینفلوئنسر چینی با هدف آشنایی با گردشگری خوراک و آثار تاریخی وارد زنجان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید