بازگشت شن سا با دهکده ورزشی شن سا

به گزارش نقد و بررسی سینما، ساخت دهکده ورزشی شن سا ازسوی مالک این باشگاه مقدمه ای است برای ورود دوباره این باشگاه به عرصه فوتبال و فوتسال. هرچند که این دهکده می تواند اردوگاه مناسبی برای دیگرتیم ها نیز باشد.

بازگشت شن سا با دهکده ورزشی شن سا

باشگاه فرهنگی-ورزشی شن سای ساوه به دلیل مسائلی که غالب تیم های فوتسال با آن روبرو اند، فعالیت های خود را درسطح اول فوتسال ایران فعلا به حالت تعلیق درآورده است.

این باشگاه که 5سال نیزدرفوتبال سرمایه گذاری کرد وسرانجام به دلیل مسائل مشابه که عمده ترین آن پرداخت نشدن حق پخش تلوزیونی بود، فعالیت خود درفوتبال را هم به حالت نیمه تعلیق درآورد، یک دهکده ورزشی را درشهرصنعتی کاوه که در20کیلومتری این شهرقراردارد فراهم نموده تا به طرق دیگری درورزش ایران نقش آفرینی کند.

اکنون باشگاه شن سا صاحب یک دهکده ورزشی است که اگرمنابع لازم برای ادمه فعالیت تیم های این باشگاه فراهم گردد می تواند به محل مناسبی برای انجام تمرینات تیم های فوتبال، فوتسال دررده آقایان و بانوان این باشگاه بدل گردد. دهکده ورزشی شن سا البته این ظرفیت را هم دارد که ازدیگرتیم ها نیز پذیرایی کند. -

دردهکده شن سا هرآنچه لازمه برگزاری یک اردوی مناسب است قرارداده شده. این دهکده با جاذبه هایی که ایجاد نموده حتی محل برگزاری اردو وتمرین مناسبی برای تیم های شهرساوه و حتی تهران محسوب می گردد وبه دلیل فضای آرامی که دراین دهکده زیبا وجود دارد، می تواند محیطی همچون اردوگاه کردان کرج که معمولا مورد استفاده تیم های فوتبال لیگ رجحان قرارمی گیرد، را برای مهمانانش پدید آورد.

البته مرتضوی نژاد،مدیریت باشگاه شن سای ساوه درتلاش است تا با اخذ منابع اقتصادی مناسب باردیگرفعالیت خود را درفوتبال و فوتسال آغازکند وازهمین دهکده ورزشی زیبا دوباره چرخ بی حرکت مانده تیم های فوتبال و فوتسال خود را به حرکت درآورد. حرکتی که پیش ترباعث ساختن ستاره های بسیاری درفوتسال و فوتبال شده بود.

9-250

منبع: ایران ورزشی

به "بازگشت شن سا با دهکده ورزشی شن سا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت شن سا با دهکده ورزشی شن سا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید