آسمان صاف و وزش باد در تهران

به گزارش نقد و بررسی سینما، تهران (پانا) - براساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی،آسمان تهران در روزهای آینده صاف همراه با وزش باد خواهد بود و شاهد فرایند تدریجی افزایش دما در استان خواهیم بود.

آسمان صاف و وزش باد در تهران

بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان تهران امروز (10 فروردین ماه) صاف همراه با وزش باد پیش بینی می گردد و از اواخر وقت امروز تا پنج شنبه شب (11 فروردین ماه) افزایش ابرناکی و در پاره ای نقاط به ویژه در ارتفاعات گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد مورد انتظار است.

برای روزهای آدینه تا یکشنبه شب (12 تا14 فروردین ماه) آسمان کمی ابری در بعضی منطقه ها قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می گردد و طی روزهای آینده شاهد فرایند تدریجی افزایش دما در سطح استان خواهیم بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای منفی 5- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته بوده است.

بعلاوه آسمان تهران فردا (11 فروردین ماه) نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و از بعد از ظهر بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید با احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای 11 و حداکثر دمای 22 درجه سانتیگراد و طی آدینه (12 فروردین ماه) صاف همراه با وزش باد با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 24 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "آسمان صاف و وزش باد در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسمان صاف و وزش باد در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید